If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above.
You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
Håper Alf kan poste litt på sin her også. Tror det kommer flere modeller a 40-42% med 4-syl motorer framover
Vet ikke hva Alf skal putte i sin men lurer på om xxl-rc ikke har en finger med i spillet der Alf, kan du svare?
Btw, jeg har endret farger nok en gang så det er vel best å la være å si noe mere før den dukker opp............om lang tid.
Hehe vet om èn til som har en.. "ultimat" 3D modell ja..
Det ser ut til å bli en Mintor220 i min - fra XXLRC.no - knallfornøyd med Mintor110`n min nå, så denne har jeg stor tro på. Må jo innrømme at Anders sin DA200 inspirerte til å teste en 4cyl, høres helt sykt ut! Høy showfaktor.
Bilde av min - stor og grov modell, veldig fett design -
Samt motor -
Mtp. montering av min må jeg ta noen valg, det skal ( i utgangspunktet ) 13servoer inn i denne, det er ikke helt gratis. Mulig jeg må ribbe et par modeller i mellomtiden, som alikevel blir lite brukt nå. Me får sjau..
Ser helt rå ut som jeg skrev i krilltråden
Kjenner til det med å låne litt servoer fra andre modeller. Jeg ble litt glad jeg nå. 4 stk 40-42% i en liten omkrets
Kanskje store fly er litt på vei fram igjen.
Med vennlig hilsen
Johannes Gjessing GMFK || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||
Nei da, blir ikke veldig mye tyngere. Min DA-200 er en fabrikk-lettet versjon. Men litt tyngere blir det, men ikke merkbart.
Min EF-125'' veide 19.6 kg og fløy veldig bra.
EF-125'' extran er en helt rå imac-maskin, men til 3d er den litt treg. Ikke på grunn av vekta, men pga av for lite rorutslag/rorrespons. 42% ultimaten min var en helt annen verden.
Dem sier også at 40% extran til pilot er kvikk i 3d og veldig bra i imac, derfor valgte jeg den fremfor EF sin store. Jeg vil ha en show-maskin som jeg kan hucke med Regner med at du har sett palsor 3d med ultimaten med 200'n. Helt rått i følge han
Håper du skjønner hva jeg mener. Selvsagt er sikkert DA-170 det ultimate mht vekt, men så lenge man får cg riktig med en 4-syl så er forskjellen minimal + at man får en sykt grom lyd. Men, 3w sine 4-syl blir for tunge. Hørte noen si det skilte nesten 2kg på DA og 3w. Min DA veier 4.5 kg tror jeg det var.
Skikkelig artig med to til i nærområdet
Dere får gratulere begge to. Blir gromt med feit lyd, men jeg får heller ta det igjen på att min er litt lettere. Den er vertfall helt syk å fly slowe-3D med.
Skal ut en tur med min nå
Er glad jeg beholdt 200'n. Nå og en stund framover får man ikke kjøpt DA-200. Desert aircraft designer ny veiv til denne motoren nå.
Så det spørs om dem ikke er redd for problemer ettersom andre 4-syl produsenter har hatt tull med veiva si. Kanskje det er derfor Mintor også har bestemt seg for å gjøre det samme.
Btw, DA-200 har vel eksistert fra 2002 tror jeg, så det er kanskje på tide med en oppgradering
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment