Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pilot-RC 40% Extra 330SC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anders: hehe.. hmm.. :-/

    Tom: Joda, det er nok ikke akuratt optimalt både blandingene jeg har testet samt mengden, men det er ikke så altfor mange turene med røyk jeg har fått tatt før trekket løsnet. Men skit au!

    Last edited by alflovvold; 29-06-13, 19:46.
    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

    Comment


    • Som jeg nevnte tidligere er blank negle lakk optimalt og bruke på alle skøyter i trekket. Plagdes med det på Beasten jeg hadde.
      Ronny Andreassen
      Sunndal/Vinnu
      Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
      3DHs 33" EPP
      JR 9303 2,4

      Comment


      • Negle lakk kommer på før neste tur, bare jeg som har vært litt lat! hehe.. bra tips!
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • Fikk banket inn nærmere 10 korte treningsturer på denne igår i ganske hårete vind, fin modell som flyr godt! Ønsker meg mer "snert", så da håper jeg Krillèn innfrir der.

          Godt jeg hadde med meg teipen for å si det sånn, selv med røyk på bare èn av turene. Doh.

          Click image for larger version

Name:	DSC_1592.jpg
Views:	1
Size:	77.1 KB
ID:	601605Click image for larger version

Name:	DSC_1551.jpg
Views:	1
Size:	62.9 KB
ID:	601604

          Bilder fra Thomas!
          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

          Comment


          • Treningsrunder? Er ikke modellfly for morroskyld. Serriøs assa
            Helikopter:
            T-rex 600E fbl pro, goblin 500, warp 360
            Radio
            Spektrum dx 18

            Comment


            • Han er helsponsa av en webside som heter alflovvold.com pål, jeg såååå det på flyet hans nå sist

              Trekket falt av igjen?

              Comment


              • Haha lekte mener jeg, lekte!! Tar det tilbake!

                Jepp, men på stabben denne gang. ££##%€&@@!!
                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • Se hvor mange deler av film du klarer få til å falle av på 1 dag, og fortsatt fly!

                  Comment


                  • Hehe..

                    Bare å ha med teipen det i verste fall! Hehe..

                    Ikea.. tar.. livet mitt her... Blaaaarghh
                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • Ettersom arvtakeren til denne er bestillt så blir nok denne solgt etterhvert!

                      Click image for larger version

Name:	1040818_10152957335930578_948607134_o (1).jpg
Views:	2
Size:	181.6 KB
ID:	601727

                      Ikke laget til noen annonse mm. enda, men om noen skulle være intresert i en god 3D modell av stor størrelse, i bra stand ( ca. 50 turer ) til en rimelig penge går det ann å sende meg en PM!

                      Selges sansynligvis tom, men med Spoton/Seecraft halehjulsbrakett i titan, Seecraft pull/pull, fueldots samt medfølgende original hardware mm. Dette kan man alltids bli enige om.

                      Elefun selger disse i denne størrelsen til 12.995,- ,denne er tenkt solgt til rundt halv pris / bud.



                      En av de mest nylige turene på Jarlsberg -

                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment

                      Working...
                      X