Announcement

Collapse
No announcement yet.

Krill Extra 330 SC 35%

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Min er fremdeles i live men står i hylla, veldig bra fly men blir ikke brukt, vurderer faktis og selge
    BOOMA Intelliswitch

    Odd A Eriksen

    Comment


    • Originally posted by xxl View Post
      Min er fremdeles i live men står i hylla, veldig bra fly men blir ikke brukt, vurderer faktis og selge
      Hei,

      Har du noe mer info om denne som du vurderer å selge?

      Geir

      Comment


      • Ja forsåvit det er den røde i denne tråden som Alf har tatt bilder av. servoer er 7950 og 7955 smartfly plate og KS emocotek røykpumpe med magnetventil Mintor 110 (som virker) med org potter og benn osv
        BOOMA Intelliswitch

        Odd A Eriksen

        Comment


        • Fin sak! Mine står å støver i garagen, men fine å se på..
          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

          Comment


          • Hallo Alf long time Pål sendte meg melding her om dagen, jeg er ikke helt sikker men jeg trur han er sugen på og hucke litt, er du klar ???
            BOOMA Intelliswitch

            Odd A Eriksen

            Comment


            • jeg har en 50cc Edge som skulle hatt jomfruturen sin....
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • hehe ja den som flyr så bra skulle vi tatt en dag/kveld/helg i kodal ??
                BOOMA Intelliswitch

                Odd A Eriksen

                Comment


                • skal prøve å lirke ut fingeren en av dagene. Kjenner at jeg må få litt luft under vingene igjen
                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • Hva med neste uke? NESTEN så jeg startet et av de store flya idag, bare nesten...
                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • Originally posted by xilian View Post
                      skal prøve å lirke ut fingeren en av dagene. Kjenner at jeg må få litt luft under vingene igjen
                      Må få deg en turbin maskin. Mye enklere og mindre fuss. Fyll opp og fly!
                      ____________________________
                      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                      Comment


                      • Jeg kom hjem i går så jeg er klar. jeg skal opp og klippe stripa i dag eller i morgen
                        BOOMA Intelliswitch

                        Odd A Eriksen

                        Comment


                        • Jeg har bare én uke igjen av ferien .... Men på kveldene har jeg mulighet, utenom tirsdag..
                          Skal vi se om vi får til noe? Det kan jo hende at noe av utstyret virker enda
                          Tom I. Arntsen

                          Comment


                          • Jeg er ferdig og klippe og tar en tur opp til Kodal i morgen ved 2 tiden noen som vill være med ??
                            BOOMA Intelliswitch

                            Odd A Eriksen

                            Comment


                            • Hva skal du ha for extra'n.😉 om du fortsatt har den.
                              Har en slick som vi kanskje kunne fått til noe med.B-)
                              Terje Egeberg
                              "Opp ska det og det får bare virke"


                              38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                              40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                              35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                              3DHS slick 89" EME 60.
                              3DHS Slick 71"

                              Comment


                              • Originally posted by Tertitten View Post
                                Hva skal du ha for extra'n. om du fortsatt har den.
                                Har en slick som vi kanskje kunne fått til noe med.B-)
                                Jeg hadde tenkt 15000.- komplett med motor og servoer
                                BOOMA Intelliswitch

                                Odd A Eriksen

                                Comment

                                Working...
                                X