Announcement

Collapse
No announcement yet.

modeltech cap21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Temmelig sikker på at det var en 2000 dong dong motor. Husker du til og med landet den uten høyderor en gang. Var den så enkel å fly? Imponerende.

    Cato

    Comment


    • #32
      Ja den var lett å fly! lettvint å skylde på utstyret hvis det er noe man ikke fikser vet du

      Comment


      • #33
        Den kan jo ikke være det letteste flyet og fly. da det på en tråd på ett annet forum ble spurt om hva som var det værste flyet som folk hadde hatt. så var modeltech cap21 og greatplanes cap21 mevnt i nesten hver 4. post ?
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #34
          Jeg synes alt for mange putter inn for stor motor i flyene sine. Ett sprekt fly er ikke ensbetydende med god prestanda.


          Pepsigutten,- jeg synes du skryter på deg litt mye utstyr her. Legg ut noen bilder da av maskeringstape`n din, da!
          Mitt motto: "Vinneren er han som har de beste lekene når han dør."
          Tom Erik Smedal
          www.artistic3D.net
          www.photopia.no

          Comment


          • #35
            Originally posted by tyor
            Den kan jo ikke være det letteste flyet og fly. da det på en tråd på ett annet forum ble spurt om hva som var det værste flyet som folk hadde hatt. så var modeltech cap21 og greatplanes cap21 mevnt i nesten hver 4. post ?
            kanskje folk velger seg modeller som er for lette å fly. Så den dagen de får et fly som ikke flyr helt av seg selv så får de faktisk problemer. Jeg sa ikke at det var det letteste flyet og fly, men det betyr ikke at det er umulig å fly heller. Jeg personlig var veldig fornøyd og hadde ingen problemer å fly det. Vi må huske på at dette er et gammelt fly, og at det var sånn mange fly på denne tiden var. De som begynner å fly i dag har helt andre forutsetninger. Ett fly i dag som er helcomposite er dobbelt så stort som Cap`n og veier det samme som Cap`n.

            Christian

            Comment


            • #36
              Originally posted by Tom Erik
              Jeg synes alt for mange putter inn for stor motor i flyene sine. Ett sprekt fly er ikke ensbetydende med god prestanda.


              Pepsigutten,- jeg synes du skryter på deg litt mye utstyr her. Legg ut noen bilder da av maskeringstape`n din, da!
              Mitt motto: "Vinneren er han som har de beste lekene når han dør."
              Ok,Tomme Erik du ba om det. Her kan du se skikkelig tape: Tamya mask tape (4 ruller i to forskjellige bredder). 3M 19 mm. vanlig mask. tape. Og så: rosinen i pølsaen blå 3M fine line masking tape.
              Beklager at jeg måtte skryte, men som sagt du ba om det

              Christian
              Attached Files

              Comment


              • #37
                Bærre lekkert!
                Tom Erik Smedal
                www.artistic3D.net
                www.photopia.no

                Comment


                • #38
                  Originally posted by tyor
                  Den kan jo ikke være det letteste flyet og fly. da det på en tråd på ett annet forum ble spurt om hva som var det værste flyet som folk hadde hatt. så var modeltech cap21 og greatplanes cap21 mevnt i nesten hver 4. post ?
                  Ser forresten på skrytelisten under navnet ditt at du har jo ikke mange modeller som krever så mye av deg for å fly da. Det er akkurat dette jeg mener.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by pepsimannen
                    Ser forresten på skrytelisten under navnet ditt at du har jo ikke mange modeller som krever så mye av deg for å fly da. Det er akkurat dette jeg mener.
                    Nei så har jeg ikke prøvd cap en heller bare vet om fler andre piloter som er flinke til å fly som klager på den. Nå var den for mye ødelagt den jeg fikk til at jeg gidder å resturere den. kanskje jeg bygger en ny vinge til den seinere.
                    Tom Nohr
                    Tennisveien 9
                    2450 Rena

                    Frsky taranis 9+
                    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                    + diverse små ting

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by tyor
                      Nei så har jeg ikke prøvd cap en heller bare vet om fler andre piloter som er flinke til å fly som klager på den. Nå var den for mye ødelagt den jeg fikk til at jeg gidder å resturere den. kanskje jeg bygger en ny vinge til den seinere.
                      Du sier de er flinke til å fly, greit nok det. Det jeg lurer på er om de er flinke til å fly krevende modeller eller flyr de bare modeller som er enkle å fly? Det er lett å se god ut med et fly som flyr av seg selv nesten

                      Comment


                      • #41
                        han ene flyr det meste fra autogyro til 3 dekkere og warbirds. tror han har prøvd det meste men sier han har aldri vært borti noe så umulig som den cap´n.

                        men som sagt har jeg aldri sett flyet i lufta selv så jeg kan ikke uttale meg om hvordan det flyr.

                        Vet hvordan det er gå fra en lett til en vanskelig modell. har hatt flere en dem på lista mi jeg også. de på lista er de som er fly dyktige i øyeblikket
                        Tom Nohr
                        Tennisveien 9
                        2450 Rena

                        Frsky taranis 9+
                        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                        + diverse små ting

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by pepsimannen
                          Ok,Tomme Erik du ba om det. Her kan du se skikkelig tape: Tamya mask tape (4 ruller i to forskjellige bredder). 3M 19 mm. vanlig mask. tape. Og så: rosinen i pølsaen blå 3M fine line masking tape.
                          Beklager at jeg måtte skryte, men som sagt du ba om det

                          Christian

                          Hei Christian.

                          "STEIKE" kan jeg låne litt (bare litt) av den blå tapen din,har nemelig bare vanlig grå maskeringstape selv,og det gjelder vel ikke ???

                          HMM,vis den kan landes uten høyderor,så flyr den vell av seg selv heller ??
                          Vennlig hilsen
                          Roy.

                          2,Biler.
                          1,Leilighet.
                          masse øl i kjøleskapet.
                          + diverse innbo.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Roy Jimmy
                            Hei Christian.

                            "STEIKE" kan jeg låne litt (bare litt) av den blå tapen din,har nemelig bare vanlig grå maskeringstape selv,og det gjelder vel ikke ???

                            HMM,vis den kan landes uten høyderor,så flyr den vell av seg selv heller ??
                            Å nei du, tapen min får du aldri. Ja den Capen fløy helt fint, jeg har vel hatt flaks da. For det kan jo ikke ha noe med de andre pilotene å gjøre. Hvis du leser litt på forumet, så er det ikke alle som vet hvor tyngdepunktet skal være engang! Det bare må være flyets feil at ikke det går bra!?!?!

                            Comment


                            • #44
                              AV omtrent 30 stk som jeg har sporet opp på nettet som har hatt denne så er du den eneste som sier at den fløy helt fint så du må da være mye bedre pilot en alle andre slik jeg ser det. og når det gjelder tyngdepunktet ble vel det spurt om en plass i denne tråden med svar om at det var rett slik det var på tegninga.
                              Tom Nohr
                              Tennisveien 9
                              2450 Rena

                              Frsky taranis 9+
                              Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                              Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                              + diverse små ting

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by tyor
                                AV omtrent 30 stk som jeg har sporet opp på nettet som har hatt denne så er du den eneste som sier at den fløy helt fint så du må da være mye bedre pilot en alle andre slik jeg ser det. og når det gjelder tyngdepunktet ble vel det spurt om en plass i denne tråden med svar om at det var rett slik det var på tegninga.
                                Takk for det, jeg er vel bare så god da, takk takk

                                Comment

                                Working...
                                X