Announcement

Collapse
No announcement yet.

modeltech cap21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Vis dere skal bruke høre høreapperat med Lipo batteri så husk å legge det i en vott med en håndvarmer,vis det er kaldt. Bare et tips jeg har funnet på internett.


    Ja Ja Pepsi gutt du fikk ikke den helt gratis.Men som sagt av andre her 8 tall inkluderer både Høyre og Venstre svinger og det er krevende.
    Vennlig hilsen
    Roy.

    2,Biler.
    1,Leilighet.
    masse øl i kjøleskapet.
    + diverse innbo.

    Comment


    • #77
      Hei SAP 2000. Det stemmer det. Kanten er skarp den. Tynn støp vet du......
      Pittsen skal ha blitt sendt fra Tyskland i dag bedyrer importøren. Selv har jeg meget dårlige erfaringer med Tyskere når det gjelder sending etter avtalt tid. Hadde håpet å sitte i kjellern å bygge på julaften, men det ser ut til at jeg slipper å spørre om det. Servoene er på vei. 19 stk JR 8611A.
      Driver med Cougarn nå. Kjøpte ferdig glassfibertank fra Airworld. 12 hull å tette. Tysk kvalitet er ikke som før. Må prøve den så snart det ligger is på Bjørkelangen. Venter på mottager fra "billigland" så er modellen komplett.

      Roy, det er bedre med CI enn høreapperat om vinteren. Da kan du putte batteriet i lomma med ledning imellom. Lær deg å bruke nettet riktig så finner du ut av det. Takk for samtalen i dag forresten. Sjefen ringte meg å spurte om jeg hadde vunnet i tipping. 35 minutter med mobiltakst her i landet er en meget fin servo det. Husk å sett av de to helgene vi snakket om før påske til jet treff. Jeg gleder meg allerede. Alle her på forumet kan jo møtes der å løse alle problemene i plenium.

      Cato Horten
      Oferta sprzedaży domeny: c2i.net

      Comment


      • #78
        Bra!

        Jeg vill gjerne kikke på Cougaren, samt Pittsen når den kommer. Du minte meg på noe der ang. hull tanken... -skal sjekke Rookie tanken før den blir installert...
        Hadde ikke du en tank til Cougar fra før?

        Med den tempen vi har hatt i det siste skulle det ikke forundre meg om det snart er sikker is på Gjersjøen og Årungen også
        Mvh. Ståle
        http://www.jetsofnorway.no/

        Comment


        • #79
          Originally posted by netroh
          Pittsen skal ha blitt sendt fra Tyskland i dag bedyrer importøren. Selv har jeg meget dårlige erfaringer med Tyskere når det gjelder sending etter avtalt tid. Hadde håpet å sitte i kjellern å bygge på julaften, men det ser ut til at jeg slipper å spørre om det.

          Cato Horten
          Oferta sprzedaży domeny: c2i.net
          Har ikke du kjerring og unger da Cato?
          Tor Henrik Hernes

          Comment


          • #80
            Originally posted by sap_2000
            Har lastet den opp på google video, men den må verifiseres fri for porr og snusk før den publiseres. Poster link når alt er OK.
            Da var videoen verifisert fri for usømmelig matriale...
            Fikk skikkelig lyst på en kjerre med 300 FT motor igjen. Digg lyd!

            Error 404 (Not Found)!!1
            Mvh. Ståle
            http://www.jetsofnorway.no/

            Comment

            Working...
            X