Nå om vinteren er det jo byggesesong, men noen liker å bygge hele året.
Før de er ferdige med det første flyet (helikopteret) har de allerede begynt
på ett nytt. Så kommer de ut på stripa en kjelden gang tar opp det vakre flyet som de har bygget på så lenge, lar det stå en stund føt de tar av, så alle kan beundre mesterverket, så fyller de tanken, berer forsiktig flyet ut på stripa, tar av, flyr noen runder over stripa for så å lande og pusse det vakkre flyet i en time til det glinnser, så pakker man det forsiktig inn i maddrasser og trekk, og alt som måtte være for å beskytte flyet.
Derretter tar de turen hjem for å begynne med ett nytt prosjekt.
PS. Jeg mener for all del ikke å henge ut noen.
Det jeg egentlig vill fram til er hva dere liker best: Bygge eller Fly?
Jeg for min del liker klart best å fly, kjøper helst ARF, men det kan ofte være morro å sitte med en eske full av små deler som sakte, men sikkert blir ett fly!
Før de er ferdige med det første flyet (helikopteret) har de allerede begynt
på ett nytt. Så kommer de ut på stripa en kjelden gang tar opp det vakre flyet som de har bygget på så lenge, lar det stå en stund føt de tar av, så alle kan beundre mesterverket, så fyller de tanken, berer forsiktig flyet ut på stripa, tar av, flyr noen runder over stripa for så å lande og pusse det vakkre flyet i en time til det glinnser, så pakker man det forsiktig inn i maddrasser og trekk, og alt som måtte være for å beskytte flyet.
Derretter tar de turen hjem for å begynne med ett nytt prosjekt.
PS. Jeg mener for all del ikke å henge ut noen.
Det jeg egentlig vill fram til er hva dere liker best: Bygge eller Fly?
Jeg for min del liker klart best å fly, kjøper helst ARF, men det kan ofte være morro å sitte med en eske full av små deler som sakte, men sikkert blir ett fly!
Comment