Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg har en MiniMag med børste oppsett. NiMH Power-pack 8/1500-AA-S (M6) batteri. Men vil gjerne oppgradere det til børste løs oppsett. Jeg vil gjerne ha direkte linker til produktet og er nesten helt fersk så jeg vet ikke hvilken regulator jeg trenger og om jeg kan bruke batteriet mitt til "motoren".
Vil være glad for raske svar.
Mvh Lars Andrè
fly:
- Endelig var min første fuel trainer Bestillt! SkyRaider MachII.
- MiniMag: Motor:TowerPro 2409 (Bruker flottører på denne traineren)
Radioer:
2 To-kannals bilradioer
2 E-Sky 6-ch
Og en Pico Line 4ch fra Multiplex
batteriet kan du bruke ,men du må ha en 3fase regulator til 3fase motor(eller børsteløs oppsett) .du vil også spare mye vekt på og bruke lipo batteri, meen da må du også ha ny lader
Hva er vekten på modellen, kjøpt en billig med god outrunner motor med regulator, husk og ha en regulator for børsteløs. Samt ville jeg gått for en lipo pakke med litt futt i, det vil du nok ikke angre på.
Noen merker kan feks være:
Og nå trenger jeg bare litt tips om hvilken merke på en regulator. Jeti??? Er de gode? Hvilken side (Helst fra Norge) seller de dem? Finner dem ikke på elefun. på forhånd takk
fly:
- Endelig var min første fuel trainer Bestillt! SkyRaider MachII.
- MiniMag: Motor:TowerPro 2409 (Bruker flottører på denne traineren)
Radioer:
2 To-kannals bilradioer
2 E-Sky 6-ch
Og en Pico Line 4ch fra Multiplex
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment