Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Alle trainere jeg har vært i befatning med, flyr helt fint på anbefalt motorstørrelse (2-takter). Såkalt "overkill" er så langt jeg kan se, ikke nødvendig før du begynner å fly 3D.
Standard 40-motor 2-takter er helt fint til 40-trainer!
Erling Svegre
Vangsvik
Senja Modellflyklubb
Mustang P-51 - OS 25FX
SIG Ninja
Blue Phoenix
ArtHobby Colibri-V
Reichard Grob G103C Twin Acro III
Er ganske nybegynner, men for ca 10 år siden kjøpte jeg meg en trainer med en 40 2 takt abc motor (husker ikke merke). Fikk liksom aldrig stillt den inn til å få stabil gange, noe som resulterte i 2 eller 3 krasj pga motoren stoppet.
Kjøpte for en liten stund siden en Cessna on floats med en sc 91 firetakter, og dette var, for meg, en helt annen verden. Motoren var lett å stille inn, og gikk som en drøm. Ingen problemer med at den har stoppet, og går fint på tomgang. I tilleg har du lyden som er mye mer behaglig. Jeg ville absolutt gått for en 4 takter.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment