Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
noen som har erfaringer med forskjellige leverandører av dette flyet.Hvilke ser best ut,flyr best ect.Ser Vmar har men jeg er litt skeptisk til flyene deres.
Ser helst at det ikke er noe mindre en 60 size,helst med retracts å det må være ARF.
ESM Spitfire XIV er en veldig fin ARF-modell som også flyr veldig bra men som de ikke produserer akkurat nå på grunn av at det kommer en ny utgave. Den er litt over 180 cm i vingespenn og flyr bra med .90 4-takt eller større. Det kommer en ny Spitfire Mk9 fra ESM i begynnelsen av 2008, hvor alle delene er i glassfiber med panellinjer osv. Den jeg har har trevinger og glassfiberkropp, jeg har lagt med et par bilder av min. Jeg tror ikke du finner noen bedre ARF-modell enn dette i denne størrelsen.
Du kan også sjekke CMP/Flair-modellen som elefun selger. Har selv en slik og den er utrolig lettflydd, samtidig som den er veldig pen. Har en OS 120 i den som er plenty..
så fin ut den.men må si det frister med en all over glassfiber modell.føles litt tryggere å stappe den inn i trange celicaen uten å være redd for å ødelegge betrekning osv.
I tillegg kan du modde den så mye eller lite som du vil.. og det finne masse kompetanse på modellen.. ( det er vel 5-7 stykker i scale-warbird miljøet )
__________________________________________________ ___
Jørn Kaasbøll
Scale Warbirds of Norway
Hangar 9 sin Spitfire er ålreit. Ikke i samme klasse som ESM sin md tanke på skalalinjer, men den ser fin ut. The World Models har en Giant Scale Spitfire som også ser grei ut som sportskala, det er en versjon med boblecanopy. Den har de bla. på Elefun.no.
Jeg har Hangar 9 sin spitfire, og er meget fornøyd med den. Kvaliteten på settet er i mine øyne veldig bra. Har skrevet litt om og knipset noen bilder i denne tråden: http://www.modellflynytt.no/showthre...angar+spitfire
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment