ja har det og.
Unconfigured Ad
Collapse
flottører på robbe charter?
Collapse
X
-
Joakim L. T. 94-Modell
---------------------------------------------------
Aeroworks - Extra 300
Extreme Flight - Yak 54E Profile
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
C Goldberg - Cub med flottører
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all -
fikk det i lufta på søndagfløy pent med masse nokk power til flottører iallefall.. den dro vertikalt som et helikopter å landet sakte som en lada. fløy 2 liter fuel på søndag og skulle fly igjen i dag, jeg statret motoren tok av og fløy noen runder før jeg syntes bal.roret far litt "rart". skulle lande da det gikk dritt første gangen... ca. en meter over bakken ga den fullt bal. ror mot høyre og rett i en brøytepinne før den gikk i bakken. så på skadene da flyet var like helt, men den ene servoarmen på balanseroret var knekt! byttet den og skulle ta en tur til. med en gang etter jeg tok av stoppet motoren så flyet gikk i bakken (pløyd jorde som er tærla) den kom ganske fint inn før den traff bakken og tippet over. ble noen småskader jeg kan få fikset. knuste litt av fronten, knuste frontruta og den øverste lista over den og bulker i begge ender an vingen. det værste blir nok og fikse fronten, siden flyet er gammelt er balsaen der i lik konsistens som isopor (kjennes likt ut og tåler like lite) så må finne på noe smart der...
Joakim L. T. 94-Modell
Aeroworks - Extra 300
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at allComment
-
Joakim L. T. 94-Modell
Aeroworks - Extra 300
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at allComment
-
DA var det slutt: http://www.modellflynytt.no/showthre...stpost&t=19474Joakim L. T. 94-Modell
Aeroworks - Extra 300
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
OMP - Katana V2
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment