Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Er det noen som har et tips til et fly som faktisk er å få tak i?
Finner ikke noen (handler helst i Norge) som har værken easystar eller moviestar på lager...
Remi A. Sørensen - 94877903
Leder i Lofoten RC-Klubb
Tja, si det... Uti fra det jeg vet er det svært få modeller som er bra størrelse på som har pusher. Hvis dette er et absolutt "must" vet jeg ikke, men hvis det er greit med propell i nesa er det masse å velge i. Du kan f.eks se litt på Telemaster . finnes i mange størrelser og koster ikke så mye heller. forhandles av http://hobby-lobby.com/
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
Vurderer en hjemmelaget S.P.A.D, siden jeg da kan bygge flyet helt etter formålet, og tilogmed slik at det "trenger" vekten av et kamera.
Hvis du bygger en BUHOR eller lignende, så kan du enkelt flytte vingen frem og tilbake for å balansere flyet med forskjellig nyttelast.
Litt stort understell, og nesehjul, så har du et trygt sted å plassere kameraet.
Mvh. en kanalplastentusiast
Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Et fly som dette kan løfte mye vekt og har pusher-propeller så du kan ha kamera i nesa om du vil. Dette er det første motorflyet jeg bygde fra tegning, en gang i 1995.
Hvis du bygger en BUHOR eller lignende, så kan du enkelt flytte vingen frem og tilbake for å balansere flyet med forskjellig nyttelast.
Litt stort understell, og nesehjul, så har du et trygt sted å plassere kameraet.
Mvh. en kanalplastentusiast
Var faktisk akkurat den jeg hadde i tankene...
Remi A. Sørensen - 94877903
Leder i Lofoten RC-Klubb
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment