Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fly kilt fast i toppen av et 20 meter høyt tre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Men stolpesko for en 60cm tykk stamme? Har de ikke de kun for vanlige telefonstolper?

    Har forresten perforert vingen med luftgevær nå. Vil tippe det er 50 hull i flyet, men allikevel rikket ikke flyet på seg...

    Comment


    • #17
      Kræsj et annet fly i det
      Satt fast et derponfly i noen metallbjelker i Nordlandshallen. Endte opp med å prøve å fly det ned med et tilsvarende fly. Det satt også seg fast. Fikk tilslutt begge flyene ned ved å bruke et 3. fly til å fly de to andre ned med.

      Med nok fly så får du nok det ned :P
      Morten Smøraas

      Comment


      • #18
        Originally posted by jonpet55 View Post
        Men stolpesko for en 60cm tykk stamme? Har de ikke de kun for vanlige telefonstolper?

        Har forresten perforert vingen med luftgevær nå. Vil tippe det er 50 hull i flyet, men allikevel rikket ikke flyet på seg...
        Dei er justerbare.. Vil tru at 60 cm skal gå rimelig greit..
        mvh
        Åsmund Eikeland

        - Thunder Tiger Raptor 50 Titan O.S 50SX-Hyper
        - Align T-Rex 500 ESP
        - AT-40 O.S 46LA MAX
        - GAUI 500x Quad flyer

        -Futaba 9c

        Fitjar Modellflyklubb

        Comment


        • #19
          o.t

          Vi gjorde det enkelt og ringte brannvesnet......
          Men det kommer jo ann på krasjsted..
          Hilsen
          FrankB
          Attached Files
          Hilsen
          Frank Bøhmer
          ---------------------------
          God created Earth. The rest was made in China...

          Comment


          • #20
            Hahaha, beste forslag til nå Psykolefse. Ser for meg at hele hangaren min sitter sammentrykt oppi toppen av treet til slutt.

            fletcher: Skal undersøke det med stolpesko etterhvert.

            Franboe: Jeg ringte brannvesenet, men de sa at de ikke tok på seg sånne små oppdrag.

            Comment


            • #21
              Originally posted by jonpet55 View Post
              Hahaha, beste forslag til nå Psykolefse. Ser for meg at hele hangaren min sitter sammentrykt oppi toppen av treet til slutt.

              fletcher: Skal undersøke det med stolpesko etterhvert.

              Franboe: Jeg ringte brannvesenet, men de sa at de ikke tok på seg sånne små oppdrag.
              [ikke følg forslaget som følger]Tenn på buska og ring brannvesenet og si at et fly sitter fast i treet, da kommer de nok[/ikke følg dette forslaget]
              Espen Melby

              :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

              Comment


              • #22
                Hehe, ikke værst det heller esmel. Når brannvesenet ikke ville komme fikk jeg veldig lyst til å nevne at det sitter et lipobatteri i flyet, for så å be de se en film av en lipobrann. Lipobatteriet er nemlig blitt oppblåst fordi det er dyputladet (så på det med kikkert).

                Flyet sitter forresten fremdeles fast i treet... :S

                Comment


                • #23
                  Flyet er nede!

                  Broren min var på besøk i går, og han hadde lyst på en klatretur. Utrolig nok fikk han det ned vha. en glassfibermast som han pirket på flyet med. All elektronikken overlevde regnet, men en servo fikk strippet tannhjulene (hadde trodd det skulle være værre). Tilogmed Lipo-batteriet fungerer fint etter en dyputladning. Vingen hadde rundt 20 hull fra luftgevær, og et skikkelig kraftig hull fra "gjengestagkanonen" min, så i dag får jeg hive sammen en ny vinge.

                  Comment


                  • #24
                    Reparerbart...

                    Originally posted by jonpet55 View Post
                    Flyet er nede!

                    Broren min var på besøk i går, og han hadde lyst på en klatretur. Utrolig nok fikk han det ned vha. en glassfibermast som han pirket på flyet med. All elektronikken overlevde regnet, men en servo fikk strippet tannhjulene (hadde trodd det skulle være værre). Tilogmed Lipo-batteriet fungerer fint etter en dyputladning. Vingen hadde rundt 20 hull fra luftgevær, og et skikkelig kraftig hull fra "gjengestagkanonen" min, så i dag får jeg hive sammen en ny vinge.
                    Godt det endte lykkelig til slutt! - Må ha vært frustrerende og til stadighet titte opp
                    på en gjenstridig fly som attpåtil ikke ville ned...Normalen er jo det motsatte...At
                    flyene vil alt for tidlig ned...

                    Mvh Einar -

                    Comment

                    Working...
                    X