Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unskyld at jeg sier det men i bruksanvisningen din er der ett bilde som viser servoenes plasering i Jupiter (følg dette bildet slavisk). Når det gjelder resten av instalasjonen, hva var det du tenkte på?
Plassering av mottaker og batteri? Mottaker må en uansett montere forran vinge festet, batteriet plasserer en så gunstigt som muligt for tyngdepunktet (om muligt juster tyngepunktet bare med batteriet).
Hadde tenkt å ilustrere men får ikke til å legge ut bilder (får ikke til å legge bilder opp på hjemmesiden min.
Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
Servoene er jo greit. De er plassert og sitter som de skal. Det jeg tenkte på var hvordan batteri og mottaker kan festes på en grei måte slik at det ikke blir så mye knoting og fikling hver gang det skal taes ut av modellen. Har pleid å feste med strikk og skumgummi til den store gullmedalje og det har fungert fint, men som sagt så blir det mye knoting, holding og draing for å få det inn og ut!
Å feste motaker og batteri? Enkelt det. Litt skumgummi under og eller rundt mottaker og batteri (hver for seg selvsagt), 4-5 runder med fryse tape (bred maskeringstape er enda bedre) klin på litt medium ca lim under motaker og batteri og klem fast (hold på plass i ett minutt og saken er biff. Ta av igjenn? bare å rive av (det er jo maskerings tapen som får smellen).
Synd jeg ikke fikk lagt ut de bildene, de sier mere enn tusen ord.
Husk å plasser batteriet på venstre side av flykroppen (motsatt av motoren for å motvirke tyngden av sylinderen).
Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment