Unconfigured Ad

Collapse

Noen som har en Power Z?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sc
    • Dec 2004
    • 118

jeg har desverre flydd litt power z.........
    tror dere tar hintet!!

Comment

• zilZeth
      • Jun 2005
      • 27

Jeg har også hatt en power Z, det var et (biiip) dårlig fly. det svinget til ene siden, nå har jeg en J3 cub fra cc lee, er mye mer fornøyd me den

Comment

• Yul_brünner
        • Sep 2004
        • 249

Kan på det varmeste anbefale GWS TigerMoth som fint 1. fly. Veldig stabilt, flyr også like sakte som en skillpadde med brukkne bein, men det er ustylig morro og løpe etter modellen og ta touch and go på pannen :P

Har en cd-rom motor fra mtf.nu i nesa på den og 700/1100mhA 2 og 3 cellers lipo.. masse flytid, masse morro.
        Joachim

Comment

• kapia
          • May 2005
          • 1435

bare så det er sagt, så ser jeg at en del folk her er 2=
          dei med DYRT utstyr og dei med billigt utstyr, dei med dyrt utstyr synst at alt under 5000kr komplett fly er ubrukligt, og dei med økonomi fly synst at det er "ålreit" med et komplett fly sett arf til 1200 på lokale brio. jeg har sett så mye rart, voksne folk som stor koser seg med winddragon og den simpleste senderen som finnst på jord!!!!!! men den gleden!!! fytti grisen, jeg tror power z er god å lære seg på, skal du til med acro så er det kansje ikke nr #1 men sikkert good fly å lære seg på, jeg har sitt dei rareste fly donigane fly så hvorofr ikke power z? heheh
          peace!
          btw, slow stick tåler 50km/t skilt med full gass :P

/kapia

Comment

• olle
            • May 2002
            • 708

En ting må du være klar over Kapia. At i denne "bransjen" finnes fortsatt de som bare vil ha det trivelig og fly med det de har. Ære være de for det. Men; så finnes også de som har dette som religion og der er det ikke bare å komme her å komme her. Så bare hygg deg med det du har du. Power Z flyr utmerket den, særlig med 6 volt batteri. Det er alltid en utfordring å fly uten høyderor. Da hender det seg at en må tenke også og ikke bare røske i stikka. Og det kan være hardt nok det; for noen.

Comment

• kapia
              • May 2005
              • 1435

Originally posted by olle
              En ting må du være klar over Kapia. At i denne "bransjen" finnes fortsatt de som bare vil ha det trivelig og fly med det de har. Ære være de for det. Men; så finnes også de som har dette som religion og der er det ikke bare å komme her å komme her. Så bare hygg deg med det du har du. Power Z flyr utmerket den, særlig med 6 volt batteri. Det er alltid en utfordring å fly uten høyderor. Da hender det seg at en må tenke også og ikke bare røske i stikka. Og det kan være hardt nok det; for noen.

er jo akkurat det jeg sier jo! det finnst 2 typer fly mennesker, ogjeg snakka pent om dei som liker å ha det gøyt, og ikke guder flyet og radioen sin.

peace

Comment

• olle
                • May 2002
                • 708

Og det gjorde jeg også det . Snakket pent om de som vil ha det gøy med modellfly. Men trå ikke for nære de som "guder"

Comment

• kapia
                  • May 2005
                  • 1435

hehe, nei synst det er grett det og jeg asså for noen må jeg jo også se på :P hehe, men det er no gøyt å fly da uansett om det er dyrt utstyr eller ikke :P ønsker ikke krangel slik som er vanligt på slike forum

peace!

Comment

Working...