Vurderer denne http://www.elefun.no/elefun4/aspx/pr...tegoriID=10000 som fly til .46 2T motoren jeg har liggende. Er det noen som har erfaring med dette flyet? Er det greit til acrotrening, kansje øve på litt hovring og slikt? Hvordan er kvaliteten til TWM flyene?
Unconfigured Ad
Collapse
The World Model Ultimate..
Collapse
X
-
Dette flyet er utrolig artig å fly. Har en OS 46FX i den og det er plenty med power. Fint fly til acrotrening, gjør veldig raske snap-rolls og spin. Til 3D flyging og dertil hovring egner det seg ikke, rorene er for små til det og gir for små utslag, er i allefall min erfaring. Når det gjelder flyegenskaper ellers, faller det som en murstein hvis motoren stopper og krever litt trening for å lande det pent. Men absolutt et veldig bra fly.Mvh
Ståle -
Rorflater og utslag vel går an å utvide etterhvert, for å eksperimentere litt. Iførste omgang er det tenkt til moro og acrotrening her hjemme. Ser for meg at den beskjedne størrelsen passer for bruk her på gården, slik at jeg kan fly litt uten å laste i bilen og kjøre flere mil for hver gang. Krever det mye fart under flyving og landing?Mvh Steffen Sund.
Flyr bare rolige turer med en .40 size CUB fra GreatplanesComment
-
Med 2 kilo+ vekt så blir nok en .46 i underkant til hovring og ren 3D, men det bør holde til ltt voldsom koseflyging. Du kan sikkert dra den vertikalt med litt fart, men det kan vise seg vanskelig å trekke den rett ut av hover tror jeg.Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Steinar B Johansen
Lillehammer mfkComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment