Unconfigured Ad

Collapse

goldberg cub på flottører

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arvid
    • Nov 2006
    • 1547

Ser at jeg hadde en regnefeil i mitt forrige svar. Prøvde meg på hoderegning
    Når det gjelder propell har jeg konvertert til elektro, men jeg synes 10 i pitch høre altfor mye ut. Kanskje du kan finne anbefalt prop i instruksjon, eller søke litt på nettet, eller vente til noen her svarer deg.
    lykke til hvertfall
    kanskje 13x 6 passer?
    Last edited by arvid; 26-10-08, 13:04. Reason: kom på no

Comment

• opa
      • Jan 2007
      • 717

går unna her nå!

har fått flyet i hus for en stund siden nå, men har ikke fått den i lufta ennå. er nå på flottører og venter til isen er trygg og snøen kommer har flytet litt på motoren så den er inverted isteden for liggende.

legger ved noen bilder
      Attached Files
      Joakim L. T. 94-Modell
      ---------------------------------------------------
      Aeroworks - Extra 300
      Extreme Flight - Yak 54E Profile
      Crrc-Pro GF26I
      EG - Yak 54 26cc
      Kyosho - Edge 540 .50
      C Goldberg - Cub med flottører
      OMP - Katana V2

those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all

Comment

• opa
        • Jan 2007
        • 717

har nå flydd 2 turer med den, jomfruturen var den værste/skummleste turen jeg noen gang har hatt! hadde cg litt langt fram, og hadde satt utslagene på en 3-punkts bryter så jeg kunne gi både litt mer og litt minder en det som stod i manualen. når jeg tok av så måtte jeg ha fullt høyderorutslag for at den skulle fly rett, men når jeg dro ned gassen fløy den i allefall litt rettere. jeg landet og så at de 2 øverste motorhesteskruene hadde detti ut! så når jeg ga gass dro motoren seg nedover. fikk fikset det og tok en tur til, den fløy bedre men vile fortsatt ned hvis jeg slapp stikka, da var cg ganske bra der den skulle være, hva skal jeg gjøre da? skal jeg prøve og ha cg enda lenger bak? har 80 gram bly i halen og batteriet så langt bak jeg får det. men når jeg skjekker cg, er det høyderorflaten som skal være i vater? er det jeg har gått utifra
        Joakim L. T. 94-Modell
        Aeroworks - Extra 300
        Crrc-Pro GF26I
        EG - Yak 54 26cc
        Kyosho - Edge 540 .50
        OMP - Katana V2

those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all

Comment

• opa
          • Jan 2007
          • 717

da har jeg hatt mange turer med den, begynner og bli kjent med den nå fløy den for første gang på gress nå for litt siden, tok av på kvart gass og kunne fint fly den på under kvart gass har nå planer om og prøve den på vann nå, har satt på flottørene men er usikker på om jeg skal ha på vannrorene? har hørt at den blir veldig kilen på takeoff/landing med de og at den da fort tipper over. men er også redd for at jeg ikke har kontroll på den i det heletatt uten de, hva burde jeg velge?
          Joakim L. T. 94-Modell
          Aeroworks - Extra 300
          Crrc-Pro GF26I
          EG - Yak 54 26cc
          Kyosho - Edge 540 .50
          OMP - Katana V2

Comment

Working...