Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fly på vann i Oslo & Akershus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by nixxon View Post
    Jeg har hørt rykter om at en lokal flyver også er lokal sjefsmåker. Hvis det er riktig kan jo denne personen ha holdt en stripe åpen de siste ukene...
    Ingen ting er bedre

    Comment


    • #17
      Originally posted by Quadrocopter View Post
      Ingen ting er bedre
      Må vel kjøre av sted selv og sjekke da... med mindre noe har vært på Damtjern i det siste da... anyone?

      Comment


      • #18
        Originally posted by nixxon View Post
        Må vel kjøre av sted selv og sjekke da... med mindre noe har vært på Damtjern i det siste da... anyone?
        Skal vist ha vært bra forhold på Årungen i dag - noe lenger å kjøre men der er det noen som brøyter.

        Comment


        • #19
          Noen som vet om hvordan det er å fly på Damtjern eller Årungen nå etter siste snøværet? Noen som var der nylig og kan bekrefte at det er brøytet noe sted, bra nok til å fly med hjul?
          Med vennlig hilsen
          Johannes Gjessing GMFK
          || JETI DS-16 Carbon || Baudis FOSA F3F || TUD Freestyler 4 || Paritech DG303 Elan Acro 1:2,2 Turbin IQ 160+ SE ||

          Comment


          • #20
            Hei! Gammel tråd, men er det noen som vet de skal fly på Årungen i morgen(lørdag 30.01.10)? Det er meldt overskyet, 2m/s og minus 9 grader. Er det for kaldt for at noen beveger seg ut dit? Fløy sist søndag. Der var det 11 flygere, vindstille, overskyet/litt snø og ca. Minus 5 grader. Er det folk der tar jeg gjerne en tur dit i morgen! Kristoffer
            Kristoffer Rosmo
            Vingtor RC Klubb
            Great Planes Super Sportster 40
            SebArt Wind S110
            Clik 2.0

            Comment


            • #21
              Pleier å være aktivitet på årungen hele uka og i helgene.
              Så har du lyst og fly er det bare og ta turen ut. er garantert folk der.
              Jeg driver i hvertfall og ordner og pakker litt. og klar for og dra ut og fly på årungen..
              Bor rett ved årungen, så for min del blir det mye flying der..
              Jan-Thomas MAXFACTOR Sollie
              Viking-Smackdown.com

              Whiplash 90N YS 91SRS V-Bar5,3-Rave ENV 90 YS 91SRS V-Bar5,3-Rave Ballistic FSO V-Bar5,3
              PM Yak53 DL50 KS pipe - TWM 46% Ultimate 3W 150QS - PILOT-RC 40%Extra 260 3W 150QS

              Jerofuel
              Lynx Heli Innovations

              Comment


              • #22
                ok, får se om jeg kommer. Er litt forkjølet også er det meldt minus 13 også litt snø mellom 12 og 14 Men har ladet så om temperaturen holder seg under minus 10 og ingen snø kommer jeg! Flyr også på Årungen når jeg har tid, men det blir desverre ikke altfor ofte.
                Kristoffer Rosmo
                Vingtor RC Klubb
                Great Planes Super Sportster 40
                SebArt Wind S110
                Clik 2.0

                Comment

                Working...
                X