Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Overskriften sier alt, hvis det er noen fra Bergen her da...
Jeg vet at BMFK holder til på Stend, men det blir litt tungvindt for meg hvis jeg bare har en time - halvannen etter jobb til rådighet siden jeg holder til i Åsane.
Overskriften sier alt, hvis det er noen fra Bergen her da...
Jeg vet at BMFK holder til på Stend, men det blir litt tungvindt for meg hvis jeg bare har en time - halvannen etter jobb til rådighet siden jeg holder til i Åsane.
Du kan fly ved siden av Åsane fengsel, der er det stort plass og fin å fly rundt. Men ikke fly over fengselet eller hvis det er hekketiden for fugler, se om det er satt opp dato når hekketiden slutter, står på plakaten/skiltet der.
Bergen modellfly klubb holder til og flyr kun på Stend, det er ikke lov å fly på Haukåsmarken v/ fengselet. Det har vært flyforbud der i over 2 år.
Men får du fatt i en elektro modell type fun fly el. kan du fly på fotballbaner etc. eller du kjøper et fly på flottører, da er det mange flere muligheter som åpner seg. BMFK har fast sjøfly plass her: http://www.bmfk.no/modules.php?name=...howpage&pid=10
Sjøfly er knall !!
Mvh
Morten
- Carf Ultra Lightning m/ATJ220SV (skal i ATJ250 når den er klar for levering)
- Skymaster Hawk m/ATJ220SV
- Krill Avanti S m/ATJ220SV
- Eurofighter m/Behotec 180 Gold
Det betyr vel egentlig at det blir halvannen time kjøring tilsammen hvis jeg vil fly da, det går ikke det på en vanlig hverdag etter jobben
Hvis du vil nok så får du det til. Nå om dagen kan man jo fly til klokken er ihvertfall 23.00!! Dessuten kan du faktisk regne med å treffe en rekke hyggelige modellflygere
Ben_E
Ben-Erik Ness
Bergen Modellflyklubb
Go FASST or go home... ..build to fly not to crash
www.hang.no - Norges nyeste RC-seilflyside med egen database over flysteder!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment