Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Satte meg ned nå tidligere i kveld for å se på den gamle dobbeldekkeren, hmm ikke bra, fillete trekk(tror det er japanpapir) av med det og rett i ovnen.
Så nå er spørsmålet mitt om Profilm er lett å trekke med og om den er holdbar.
Er ikke Profilm omtrent som Oracover ? Helt greit å trekke med , men mener å huske at profilm trenger litt lavere temperatur, så man må bare prøve seg fram her. Tips: bruk samme merke film på samme fly , hvis man har skjøter overlappinger eller lignende med to typer film kan resultatet bli at den ene filmen "krøller" pga at det skal mer varme til for å feste den ene typen enn den andre, hvis du skjønner hva jeg mener.
Hei, Ostnik!
Jeg har forsøkt å lage en enkel liten skisse for å vise tyngdepunktet. Regelen er igrunnen den samme på dobbeldekkere som på andre fly, bare med den forskjellen at du må bruke gjennomsnittskorden som utgangspunkt. Hvis du legger tyngdepunktet på 25 - 30% av gjennomsnittskorden ( 100% ), så skal du være på den sikre siden og kan finjustere derfra etter å ha fløyet den. Lykke til, og la oss få vite hvordan det går.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment