Unconfigured Ad

Collapse

Når man setter fly/heli til salgs, please...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bellanca
    • Apr 2004
    • 283

Enig med mange her.

Har solgt mye, felles er vel at det som er som nytt, har blitt solgt for ca 40-50 % av nypris.

Men du verden for noen skambud som av og til kommer inn

Når det gjelder detaljer i annonsene er jeg ofte forundret over manglende tekst, slik som fly selges billig, thats it???
    Futaba 10C Fasst
    Last Down 3XL V3
    Spirit Elite
    Primo
    Hellcat
    Sukhoi
    Pt 19
    Ucd
    Bossanova
    Giles 202
    Boomerang
    Mojo
    Ultra Stick
    Riva Silver X
    Laser 3d
    Hobbyrommet er fullt av leker.

Comment

• spitmk16
      • Oct 2005
      • 1367

Originally posted by bellanca
      Enig med mange her.

Har solgt mye, felles er vel at det som er som nytt, har blitt solgt for ca 40-50 % av nypris.

Men du verden for noen skambud som av og til kommer inn

Når det gjelder detaljer i annonsene er jeg ofte forundret over manglende tekst, slik som fly selges billig, thats it???
      Hehe. Vi hadde en kunde på jobben som ville ha ett kjøkken. "hvor stort da?" spurte vi. Nei, jeg vil ha ett kjøkken- kom det fra kunden.....

Hadde ikke gjort noe oppmålinger....
      Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

Comment

• obelix
        • Mar 2004
        • 471

Når det gjelder kinabatterier motorer esc etc.. så jeg her om dagen en som ville selge 6s lipo turnigy 20c 5A for "KOSTPRIS" da han hadde kjøpt for mange "BARE" 1000kr stk. HEHE en kompis av meg la inn komentar = billig? koster jo 375kr nytt på HC......
        Lol ler meg ihel rett etter ble anonsen fjerna, ops....

Ellers så må jeg hive meg på bølgen med mangelfull informasjon når det gjelder hvilket utstyr motor str. etc.

Men når det kommer til pris synes jeg selger burde få kunne sette den prisen han selv vil da mange vil ha en pris for det de selger eller så trenger de ikke selge pga. de ikke trenger penger eller plassen salget vil gi selger. Men dette gjelder ikke profittsalg import etc..

Tor Andersen
        Oi en perfekt landing

Comment

Working...