Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Var ute i -13 i dag å hadde et par landingsrunder med cardinalen. Gikk noenlunde greit, men måtte skru nåla ut omlag 4 omdreininger før motoren gikk trygt på full gass. så totalt ca 5,5 omdreininger ut, dette er jo rimelig ekstremt tomgangen ble derimot litt mer kilen, men ikke mer en at det gikk.
Dette var en ASP91 firtakter.
------------------
PA Bad Boy med ASP46
H9 T-34 Mentor Saito 82 (på byggebordet)
E-Flite Taylorcraft
T-rex 450Sport
Cessna Cardinal on floates (EPP)
Hei !
Jeg har flydd en del i det siste fra -10 til -20, da har en termos med varmt vann vert redningen. Har du en 4t så kan det vere lurt og justere ventilene ute i den kulda du skal stare i. Den krever litt fetere blanding i kulda, jeg har brukt en asp61 4t og den har godt som en kule.
fly selv med 5% nitro og GP 40 2 takter nå i kulta
osnr8 plugg
jeg merker godt at motoren er seigere å få start på
kjinner med startmotoren og det er så vidt den klarar å dra runt, kjinner litt mer og holder for potta og så ser jeg fuelen kommer frem i forgasser og vips så drar startern opp turtallet for da kommer det smøring til.
men må kjinne en stund ekstra enn vanlig så starter den. måtte også ut litt med nåla men den går forrholds vis greit i lufta og slikt
Nå testet vi igjen.
forsøkte kun å bytte til Rossi 2 plugg(varm) uten hell.
Så tappet vi ned tankene, åpnet en ny fuelkanne fyllte på og motorene startet og gikk som de skulle. Det var riktig nok bare -10 denne dagen, men
jeg tror fuelen som har stått sikkert har mistet noe av futten.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment