Unconfigured Ad

Collapse

Black Horse Model

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • E&E
    • Apr 2008
    • 578

Originally posted by lsigge
    Denne er klargjort for 3 typer motor, ink Zenoah 20cc. Koster litt, men er veldig pen og velbygd.
    Litt dårlig presisering fra meg der ja. Tydelig at Zenoah 26cc passer greit inn å, siden BNF-utgaven leveres med den.
    Olav Moe

-- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --

Innholdet i min hangar, sånn ca

Comment

• E&E
      • Apr 2008
      • 578

Originally posted by Blåmås
      Og tar jeg turen over fjorden og handler i prinsensgate skulle vel frakten bli omtrent 0 skulle jeg tro?
      Vil anta at du slipper ferja for å prøve stripa på Austråt da?
      Olav Moe

-- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --

Comment

• Blåmås
        • Feb 2011
        • 335

Originally posted by E&E
        Vil anta at du slipper ferja for å prøve stripa på Austråt da?
        Vel.. Over fjorden er kanskje på kanten å si, men igjen så spørs jo det igjen på hvilken fjord... Hvis vi sier strindfjorden blir det jo helt korrekt, men mer på langs på med trondheimsfjorden. Bor på Frosta, så jeg er midt i fjorden.
        Angående besøk på andre striper må vel det bli kun som tilskuer. Jeg er nemlig kun medlem i Blåmåsan Fly og Ølklubb. Meget viktig å presisere at de to nevnte aktiviteter ALDRI foregår samtidig og at flyging ALLTID foregår først. Utover dette innehar vel ingen av "medlemmene" der verken kvalifikasjoner eller kunnskap om prosedyrer nok til å besøke andre klubbers striper med operative fly. Men vi har et gøy vi og!
        Stein Johnsen
        http://www.blåmåsan.com

Comment

• xilian
          Chief Executive Officer
          • Feb 2009
          • 6522

Hobby24 har 25% på alle varer frem til kl 0
          Og de har produsenten du prata om...

Sent from my iPhone using Tapatalk
          Tom I. Arntsen

Comment

• Blåmås
            • Feb 2011
            • 335

Originally posted by xilian
            Hobby24 har 25% på alle varer frem til kl 0
            Og de har produsenten du prata om...

Sent from my iPhone using Tapatalk
            Takk for tipset, men er kun i tenkeboksen ennå så det går nok en stund før det blir noe som helst.
            Stein Johnsen
            http://www.blåmåsan.com

Comment

• E&E
              • Apr 2008
              • 578

Bra avstand til ferja da ja. Tenkte kanskje Stadsbygd/Rissa ut fra bildene. Ser ut som dere har et bra miljø rundt stripa der. Medlemskap eller ikke i evt NLF trengs ikke for å fly på Austråt. Det er det ingen som sjekker. Så dere er hjertlig velkommen, med eller uten fly (Men det er jo lurest å ta med operative fly hvis en reiser nesten til andre siden av Trøndelag for å besøke ei modellflystripe). Det er nemlig ingen organisert klubb på fastlands-Ørland som driver stripa, mer en løs sammenslutning av modellflygere som hver for seg er medlemmer av diverse klubber i Trøndelagsområdet. Jeg skriver fastlands-Ørland for på Storfosna (finn kartet...) så er det en NLF-tilsluttet klubb. Legger ved noen stemningsbilder fra i fjor.

Click image for larger version

Name:	CIMG4495.jpg
Views:	1
Size:	281.8 KB
ID:	576524

Click image for larger version

Name:	CIMG4496.jpg
Views:	1
Size:	178.3 KB
ID:	576525
              Olav Moe

Comment

Working...