Unconfigured Ad

Collapse

Extreme Flight VS Pilot Rc

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arhennie
    • Mar 2008
    • 4316

Originally posted by anders e
    På Holmen har vi innført elektroforbud
    Trodde du hadde boikottet denne tråden jeg etter den sporet inn på elektro he-he.
    Det er du og Klavins......

arhennie

MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
    http://hadelandmfk.no/
    www.henniehobby.no/arne

Comment

• joo
      MFN Skribent
      • Nov 2002
      • 6936

Ja dette med sta eldre menn som ikke kan lære seg noe nytt ja...
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• affa
        Administrator
        • Jul 2002
        • 5877

Ikke noe problemer med CG men alt må i front. Kun senterbolt har heller ikke vært noe problem, responsen er upåklagelig.

Var å fløy litt ef 70" med rune b i dag. Yak'en fløy beint men ingen tvil om at det bråker for de som bor i nærheten. Er glad i bensin selv, men benytter elektro får det passer og skåner det jeg kan.

mvh
        Alf

Comment

• ruborg2
          • Nov 2007
          • 407

Originally posted by affa
          Ikke noe problemer med CG men alt må i front. Kun senterbolt har heller ikke vært noe problem, responsen er upåklagelig.

Var å fløy litt ef 70" med rune b i dag. Yak'en fløy beint men ingen tvil om at det bråker for de som bor i nærheten. Er glad i bensin selv, men benytter elektro får det passer og skåner det jeg kan.

mvh
          Alf
          jaja alf det er nok mer støy av en bensin motor, men den blir ikke flydd hver dag, det naboene har klaget på er hylende elektro fly, bensin var ikke noe problem, men må jo bruke hue da, må ikke fly hele dagen å på full gass,ang yaken til ef er dette et konge fly, flyr denne med en da 100 , den er meget retningsstabil flyr meget lett, anbefaler denne på det sterkeste, har nå 25 turer å håper å få mange fine turer med denne
          Rune Borgersen

Comment

Working...