Unconfigured Ad

Collapse

Extreme Flight VS Pilot Rc

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joo
    MFN Skribent
    • Nov 2002
    • 6936

    #31
    Originally posted by anders e
    Olav kan å fly
    Yepp, han kan fly
    (Både modeller og fullsize forresten)
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment

    • xilian
      Chief Executive Officer
      • Feb 2009
      • 6522

      #32
      Jeg kjennern ikke jeg, så da må jeg jo spørre

      Men da er det bare å håpe på sviger-disp. til helga.
      Tom I. Arntsen

      Comment

      • alflovvold
        • Sep 2009
        • 5527

        #33
        Hvordan er det med Kjose, er det bare å dukke opp - eller må man bli invitert.. ? Så veldig fint ut der..
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment

        • xilian
          Chief Executive Officer
          • Feb 2009
          • 6522

          #34
          Kjose er en fin plass det. Klubbhuset er oppvarmet, gassgriller på utsiden,
          do og stort sett det man måtte trenge. (ink. Brus-automat

          Gjesteflyging er tillatt men kravet er medlemskap i NLF.
          Og bruker du plassen ofte må du melde deg inn,
          men for å gjestefly et par ganger i året trenger du ikke dette.
          Også bør det vel helst være et medlem til stede.
          I helgene er sjelden dette noe problem.

          Jamie er leder i klubben og svarer nok dersom det er noen spm.
          Klubben har for øvrig fått ny webside med litt info: Larvik Modellflyklubb


          For øvrig planlegger vi å få til et lite treff der etter hvert, men har ikke funnet
          noe dato.. Men det kommer vi tilbake på.
          Tom I. Arntsen

          Comment

          • Ruduz
            • Jul 2005
            • 847

            #35
            Litt OT, men tenkte det kunne passe greit her.

            Kenolang og jeg mekka litt i dag på de nye flya og sammenliknet disse på størrelsen. Vi visste at EF er et større fly, men at det var såå mye større var litt overraskende På bildene kan du se stooor forskjell. Feks kan cowlingen på EF Yaken dekke over hele cowlingen på Pilot Yaken min. Det som er litt snodig, er at noe på Pilot`n er større, som feks arealet på stabilisatoren. Men vingespennet på EF`n er større osv...Pilot er 107" utgaven og EF er 110" utgaven.
            Nice to know!
            Attached Files
            All you need is love

            Comment

            • alflovvold
              • Sep 2009
              • 5527

              #36
              Hmmm... Artig å se, overraskene stor forskjell ja! Man ser nok ikke stort til det i lufta dog..
              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment

              • Ruduz
                • Jul 2005
                • 847

                #37
                Hehe.... Vi får se! Flyr sikkert kjempebra begge to. Fikk motor i dag... Wee

                Sent from my Galaxy S using Tapatalk
                All you need is love

                Comment

                • ole.foll
                  • Apr 2005
                  • 1043

                  #38
                  Strøkne kjerrer det der=) Holdte dere på lenge uttover igår Ruduz? snart ferdig vel..heh Veldig "komplette" kit. Jeg ble også overasket at det var såpass forskjell på dem, men de flyr nok like bra!! dvs sinnsykt bra!!
                  Ole Kr Follstad

                  BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
                  PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
                  EF Extra 300 60"
                  EF Extra 300 104" Eme120
                  GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
                  ESM Bearcat, NGH 38cc
                  Phoenix p51D Mustang, Dle55
                  Phoenix K8b, 1:2,5 6m
                  Hangar 9 Piper cub 1\4
                  Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

                  Comment

                  • Kenolang
                    • Jul 2010
                    • 2530

                    #39
                    Originally posted by Ruduz
                    Litt OT, men tenkte det kunne passe greit her.

                    Kenolang og jeg mekka litt i dag på de nye flya og sammenliknet disse på størrelsen. Vi visste at EF er et større fly, men at det var såå mye større var litt overraskende På bildene kan du se stooor forskjell. Feks kan cowlingen på EF Yaken dekke over hele cowlingen på Pilot Yaken min. Det som er litt snodig, er at noe på Pilot`n er større, som feks arealet på stabilisatoren. Men vingespennet på EF`n er større osv...Pilot er 107" utgaven og EF er 110" utgaven.
                    Nice to know!
                    Pilot leverer også med større hjul

                    Takk for at du la ut det nydelige bildet forresten.....
                    EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                    EF Yak-54. 110"
                    EF MXS 83"
                    GB Yak-55 2,2m

                    Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                    Takk til:
                    Autopartner.se
                    http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                    Comment

                    • Ruduz
                      • Jul 2005
                      • 847

                      #40
                      Originally posted by ole.foll
                      Strøkne kjerrer det der=) Holdte dere på lenge uttover igår Ruduz? snart ferdig vel..heh Veldig "komplette" kit. Jeg ble også overasket at det var såpass forskjell på dem, men de flyr nok like bra!! dvs sinnsykt bra!!
                      Joda, holdt på et par timer etter du dro. Nå har jeg strakt alle komponenter, så da blir den vel ferdigstilt snart

                      Kenneth; Ikke noe problem. Da er vi skuls =)
                      All you need is love

                      Comment

                      • Olavjoergensen
                        • Jun 2005
                        • 2208

                        #41
                        Må bare få si tusen takk til xilian for lånet av
                        hans extreme Flight Edge i dag. Jeg var en tur innom
                        kjose å fikk testfly modellen, den fløy alldeles nydelig
                        Olav Jørgensen
                        Low & fast

                        Comment

                        • Olavjoergensen
                          • Jun 2005
                          • 2208

                          #42
                          Noe skjelving var det da jeg hverken kjenner flyet,sendern eller xilian
                          Vet ikke om du eller jeg skalv mest?
                          Olav Jørgensen
                          Low & fast

                          Comment

                          • xilian
                            Chief Executive Officer
                            • Feb 2009
                            • 6522

                            #43
                            Var nok deg. Tar livet med ro jeg vettu...

                            Her er turen din

                            Tom I. Arntsen

                            Comment

                            • Olavjoergensen
                              • Jun 2005
                              • 2208

                              #44
                              Originally posted by xilian
                              Var nok deg. Tar livet med ro jeg vettu...

                              Her er turen din

                              Gikk vel forsåvidt greit for min del også da, men litt sommerfugler
                              blir det dog uansett
                              Last edited by Olavjoergensen; 21-04-11, 18:41.
                              Olav Jørgensen
                              Low & fast

                              Comment

                              • Olavjoergensen
                                • Jun 2005
                                • 2208

                                #45
                                Hvilket kamera bruker du forresten?
                                Ser Elefun har flere å velge i
                                Olav Jørgensen
                                Low & fast

                                Comment

                                Working...