Unconfigured Ad
Collapse
Extreme Flight VS Pilot Rc
Collapse
X
-
Hvordan er det med Kjose, er det bare å dukke opp - eller må man bli invitert.. ? Så veldig fint ut der..ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Kjose er en fin plass det. Klubbhuset er oppvarmet, gassgriller på utsiden,
do og stort sett det man måtte trenge. (ink. Brus-automat
Gjesteflyging er tillatt men kravet er medlemskap i NLF.
Og bruker du plassen ofte må du melde deg inn,
men for å gjestefly et par ganger i året trenger du ikke dette.
Også bør det vel helst være et medlem til stede.
I helgene er sjelden dette noe problem.
Jamie er leder i klubben og svarer nok dersom det er noen spm.
Klubben har for øvrig fått ny webside med litt info: Larvik Modellflyklubb
For øvrig planlegger vi å få til et lite treff der etter hvert, men har ikke funnet
noe dato.. Men det kommer vi tilbake på.Tom I. ArntsenComment
-
Litt OT, men tenkte det kunne passe greit her.
Kenolang og jeg mekka litt i dag på de nye flya og sammenliknet disse på størrelsen. Vi visste at EF er et større fly, men at det var såå mye større var litt overraskendePå bildene kan du se stooor forskjell. Feks kan cowlingen på EF Yaken dekke over hele cowlingen på Pilot Yaken min. Det som er litt snodig, er at noe på Pilot`n er større, som feks arealet på stabilisatoren. Men vingespennet på EF`n er større osv...Pilot er 107" utgaven og EF er 110" utgaven.
Nice to know!All you need is loveComment
-
Hmmm... Artig å se, overraskene stor forskjell ja! Man ser nok ikke stort til det i lufta dog..ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Strøkne kjerrer det der=) Holdte dere på lenge uttover igår Ruduz? snart ferdig vel..heh Veldig "komplette" kit. Jeg ble også overasket at det var såpass forskjell på dem, men de flyr nok like bra!! dvs sinnsykt bra!!Ole Kr Follstad
BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
EF Extra 300 60"
EF Extra 300 104" Eme120
GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
ESM Bearcat, NGH 38cc
Phoenix p51D Mustang, Dle55
Phoenix K8b, 1:2,5 6m
Hangar 9 Piper cub 1\4
Ask 21 1:3 5,7m helkomposittComment
-
Litt OT, men tenkte det kunne passe greit her.
Kenolang og jeg mekka litt i dag på de nye flya og sammenliknet disse på størrelsen. Vi visste at EF er et større fly, men at det var såå mye større var litt overraskendePå bildene kan du se stooor forskjell. Feks kan cowlingen på EF Yaken dekke over hele cowlingen på Pilot Yaken min. Det som er litt snodig, er at noe på Pilot`n er større, som feks arealet på stabilisatoren. Men vingespennet på EF`n er større osv...Pilot er 107" utgaven og EF er 110" utgaven.
Nice to know!
Takk for at du la ut det nydelige bildet forresten.....EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
EF Yak-54. 110"
EF MXS 83"
GB Yak-55 2,2m
Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
Takk til:
Autopartner.se
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mheeComment
-
Kenneth; Ikke noe problem. Da er vi skuls =)All you need is loveComment
-
Må bare få si tusen takk til xilian for lånet av
hans extreme Flight Edge i dag. Jeg var en tur innom
kjose å fikk testfly modellen, den fløy alldeles nydeligOlav Jørgensen
Low & fastComment
-
Noe skjelving var det da jeg hverken kjenner flyet,sendern eller xilian
Vet ikke om du eller jeg skalv mest?Olav Jørgensen
Low & fastComment
-
-
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment