Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Tar en tur på Ekebergsletta i 09 tiden tror jeg, får ofre "sovedagen" om det skal bli noe flyging på meg.. Dere som har barn skjønner sikkert hva jeg mener!
Rimelig vindstille nå.. Zzz
Edit - ble litt senere idag med hele bunchen ser det ut til!
Jeg flyr endel litt lenger inn i Sørkedalen, forbi nevnte slette ved bogstad. Kjør videre innover til du krysser den nye broa, så første til venstre.. 100-150meter innover kommer du til et enormt åpent område på høyre side.
Er det bedre plass der? (Færre trær ) ? Får prøve den en av dagene, kanskje et bra sted å fly Radian. som krever litt plass med meg bak spakene.
Var og kastet litt Mini Topsky DLG med yngstemann på Golfbanen i dag. Skikkelig moro det også. Siste mulighet er vel i morgen, så blir det å flytte til Sørkedalen.
Vært de to siste dagene på Ekeberg. Flott vær og mange fine fly å titte på, samt fly litt. Trodde det var for mye fly for mine små microer der, men funka som bare det. Fint å ha ei stripe å lande på også.
Thomas Kristensen (30) Oslo, Grefsen
Radio: Spektrum DX6i & DX8 Ultra Micro: Mange forskjellige Foamies: RC Tiger Star EPP 3D, Telink Yak 55 EPP, RCF Edge 540 800mm, PZ P-47 Thunderbolt, HobbyKing FunFighter RareBear Balsa: Above All Extra 300 SHP 47", JR Supra .40 <under bygging>
Vært de to siste dagene på Ekeberg. Flott vær og mange fine fly å titte på, samt fly litt. Trodde det var for mye fly for mine små microer der, men funka som bare det. Fint å ha ei stripe å lande på også.
Ekeberg er en perle "midt" i Oslo - dessverre er det veldig mange grupperinger som sloss om å få være der så vi får utnytte stripa så lenge vi er "alene"......
Ekeberg er en perle "midt" i Oslo - dessverre er det veldig mange grupperinger som sloss om å få være der så vi får utnytte stripa så lenge vi er "alene"......
Merka dette godt. Vi stod vel 4-5 mann ved stripa der oppe å fløy. Vi stod rett ved stripa. Plutselig kom det et gjeng bort å bare begynnte å spille Cricket midt i mellom oss. Noget frekt. Men etter en prata med de, så tusla de avgårde til et annet sted.
Radio: Spektrum DX6i & DX8 Ultra Micro: Mange forskjellige Foamies: RC Tiger Star EPP 3D, Telink Yak 55 EPP, RCF Edge 540 800mm, PZ P-47 Thunderbolt, HobbyKing FunFighter RareBear Balsa: Above All Extra 300 SHP 47", JR Supra .40 <under bygging>
God plass
Har ikke så mange bilder, men her er noen
Takk for det. På det ene bildet ser det nesten ut til at det er dyrket mark. Stemmer det?
Har tenkt å overtale gutta min til en sykkeltur til Bogstad, når de har sovet fra seg utpå dagen en gang.
Vennlig Hilsen
Arne Husby
Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.
Merka dette godt. Vi stod vel 4-5 mann ved stripa der oppe å fløy. Vi stod rett ved stripa. Plutselig kom det et gjeng bort å bare begynnte å spille Cricket midt i mellom oss. Noget frekt. Men etter en prata med de, så tusla de avgårde til et annet sted.
Den "stripa" er en cricket-bane. Det er viktig at vi opprettholder et godt forhold til cricket-gutta, de har brukt mye penger på "stripa" vår og har førsterett til bruk av den.
Ville bare si at Tryvann er mer eller mindre utelukket i allefall fram til i midten av mai. Var der i dag for å titte, og de begynner å gjøre klart til russefest, noe som tilsier arbeidsgjerder og scener og stæsj overalt. Mange plasser for et stakkars fly å kræsje. Ellers en flott plass.
Var på begge stedene i Sørkedalen (det rett etter gården, og det inn til venstre ved nybrua). En ting er nå at det ser ut som det blåser greit begge steder, og som nevnt tidligere så følte jeg det ved Hovedgården kanskje var noe trangt?
Stor plass der inne ved brua, men turte ikke fyre i gang der, for det så jo nypløyd ut etc, så ville ikke bare vandre uti der.
Originally posted by Grumps
Merka dette godt. Vi stod vel 4-5 mann ved stripa der oppe å fløy. Vi stod rett ved stripa. Plutselig kom det et gjeng bort å bare begynnte å spille Cricket midt i mellom oss.
Originally posted by bjeff
Den "stripa" er en cricket-bane. Det er viktig at vi opprettholder et godt forhold til cricket-gutta, de har brukt mye penger på "stripa" vår og har førsterett til bruk av den.
Har lurt mye på hvem som hadde laget den fine stripa. Best å holde seg unna konflikter med andre brukere, synes jeg, så da blir det vel Bogstad framover for min del.
Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere
Satser på å ta en tur til Bogstad i morgen, torsdag, plassen ved gården, sånn i sekstentida og utover.
Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere
Drar en tur på Ekeberg i kveld. Håper ikke det er noen krikketspillere på flystripa vår.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment