Nå skal jeg sjekke rekkevidden utenfor her, hvis OK drar jeg på Ekeberg.
Unconfigured Ad
Collapse
Flysteder i Oslo området?
Collapse
X
-
Noen som skal ut å fly idag? Jeg er veldig klar for både bildeknipsing og flyging. Tenkte enten Bogstad eller Ekeberg (om det ikke er blitt crickifisert der?).
Sent from my LG-P990 using TapatalkThomas Kristensen (30)
Oslo, Grefsen
Radio: Spektrum DX6i & DX8
Ultra Micro: Mange forskjellige
Foamies: RC Tiger Star EPP 3D, Telink Yak 55 EPP, RCF Edge 540 800mm, PZ P-47 Thunderbolt, HobbyKing FunFighter RareBear
Balsa: Above All Extra 300 SHP 47", JR Supra .40 <under bygging>
Comment
-
Har batterier til Cub på lading, prøver Ekeberg først. Hvis det blåser for mye der drar jeg nok til Bogstad.Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyereComment
-
Stemmer det. Det står forbudt for motoriserte fly, og slik jeg har hørt det fra de som er der er at det gjelder forbrenningsmotorer og ikke stillegående elektrofly.
Sent from my LG-P990 using TapatalkThomas Kristensen (30)
Oslo, Grefsen
Foamies: RC Tiger Star EPP 3D, Telink Yak 55 EPP, RCF Edge 540 800mm, PZ P-47 Thunderbolt, HobbyKing FunFighter RareBear
Comment
-
Var en tur på Ekeberg mellom 18-19 i dag. Vindstille og noen helier og fly. Ingen chrikketspillereComment
-
Tror jeg skal prøve meg i morra der. Fikk meg en billig Ultra Micro Sukhoi å trene litt med før jeg får Supra'n ferdig!Thomas Kristensen (30)
Oslo, Grefsen
Comment
-
Hvem er det som holder til uti Asker, og hvor ligger dette?Thomas Kristensen (30)
Oslo, Grefsen
Comment
-
Comment
-
Tenkte meg ut en tur idag, men ser Yr.no viser 5 m/s på Ekeberg, noen som vet om du blåser såpass der oppe idag? Blir litt mye for små micro-flya mine.Thomas Kristensen (30)
Oslo, Grefsen
Comment
-
Sjekk også ut Facebook siden vår!
Asker Modellklubb | FacebookRune Haugen// Asker Modellklubb // IMAC Norge //
// Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
// Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
// http://www.youtube.com/user/gnistjeger //
" It's all 100% electric ! "
Comment
-
Lagde en ny tråd jeg med litt mer info om plassene som flys på:
http://www.modellflynytt.no/thread29284.htmlThomas Kristensen (30)
Oslo, Grefsen
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment