God aften godtfolk
Sliter med en DLE-111 som sitter i min EF Yak 110". Nå har den stoppet for meg to ganger, lavt.. dette blir dyrt i lengden..
Motoren går helt glimrende helt til den plutselig begynner å fuske. Siste stopp skjedde da jeg flyde den i harrier etter litt villmannsflyging med varierende turtall, virker som om det samler seg varme i covling og at dette magrer den ut.. Men dette er bare en teori. Motoren har gått bare 3 liter.
Alle bensinslanger er tette og tilførsel ser ut til å være bra. Noen som har tips til meg? Går den for magert?
Sender med ett bilde av sist harrier-krasj, da slapp den å bli med på Huckfesten...
Klarte faktisk å lage hull i ene pipa...

Sliter med en DLE-111 som sitter i min EF Yak 110". Nå har den stoppet for meg to ganger, lavt.. dette blir dyrt i lengden..
Motoren går helt glimrende helt til den plutselig begynner å fuske. Siste stopp skjedde da jeg flyde den i harrier etter litt villmannsflyging med varierende turtall, virker som om det samler seg varme i covling og at dette magrer den ut.. Men dette er bare en teori. Motoren har gått bare 3 liter.
Alle bensinslanger er tette og tilførsel ser ut til å være bra. Noen som har tips til meg? Går den for magert?
Sender med ett bilde av sist harrier-krasj, da slapp den å bli med på Huckfesten...
Klarte faktisk å lage hull i ene pipa...
Comment