Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
!#"""!!!¤%&&/()!! Akkurat i det en er fornøyd med flyparken så kommer denne altoppslukende trangen til en stor bokhylle ut av en liten video.. Jeg heter Geir, og er rc-holiker..
!#"""!!!¤%&&/()!! Akkurat i det en er fornøyd med flyparken så kommer denne altoppslukende trangen til en stor bokhylle ut av en liten video.. Jeg heter Geir, og er rc-holiker..
Kan på det varmeste anbefale en stor Ultimate.
Her får du dem billig: Ultimate -150CC [AHY000213] : HUAYU-HOBBY, The Professional RC Supplier from China
Koster 610$ + frakt og mva kommer den levert på døra på ca 6500 penger.
Dem her fra er tro kopi av den jeg hadde fra Lembeck Modelbau, den jeg hadde koster bare 3x kinamann sitt fly.
Svein Erik Riis
Ikkje Noko Problem
Sent from a Jeti DC 16
Kan på det varmeste anbefale en stor Ultimate.
Her får du dem billig: Ultimate -150CC [AHY000213] : HUAYU-HOBBY, The Professional RC Supplier from China
Koster 610$ + frakt og mva kommer den levert på døra på ca 6500 penger.
Dem her fra er tro kopi av den jeg hadde fra Lembeck Modelbau, den jeg hadde koster bare 3x kinamann sitt fly.
¨
Er dette en kopi av hangar 9 sin 46% ? vet du hva som evt er forkjell ? 6,5laken er billig for en så stor bokhylle. Ble frista selv=)
Ole Kr Follstad
BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
EF Extra 300 60"
EF Extra 300 104" Eme120
GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
ESM Bearcat, NGH 38cc
Phoenix p51D Mustang, Dle55
Phoenix K8b, 1:2,5 6m
Hangar 9 Piper cub 1\4
Ask 21 1:3 5,7m helkompositt
Er dette en kopi av hangar 9 sin 46% ? vet du hva som evt er forkjell ? 6,5laken er billig for en så stor bokhylle. Ble frista selv=)
Nei, det er en kopi av Lembeck sin modell. Eneste forskjellen mellom H9 og kinafly er at på kinaflyet er det profilerte plugin stabber, det samme som det er på Lembeck modellen.
Svein Erik Riis
Ikkje Noko Problem
Sent from a Jeti DC 16
Nei, det er en kopi av Lembeck sin modell. Eneste forskjellen mellom H9 og kinafly er at på kinaflyet er det profilerte plugin stabber, det samme som det er på Lembeck modellen.
ok, ikke hørt så mye om Lembeck, men det er vel sikkert en kopi ab H9 igjen =) billig var det iallfall
Ole Kr Follstad
BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
EF Extra 300 60"
EF Extra 300 104" Eme120
GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
ESM Bearcat, NGH 38cc
Phoenix p51D Mustang, Dle55
Phoenix K8b, 1:2,5 6m
Hangar 9 Piper cub 1\4
Ask 21 1:3 5,7m helkompositt
Takk for opplysningen,har leita etter H9 ultimate men de har vist sluttet å produsere dem...har en ultimate som jeg kjøpte ferdig bygd hos svein krogsli i stavanger,og den flyr helt vannvittig bra,er kjempefornøyd.
Så jeg kommer til og kjøpe meg en 46% fra kina,er vel den eneste plassen man får tak i dem...åsså må jeg takke alle sammen for innspill vedr.ultimaten,flott byggetråd fra eagle,takk anders.
Eneste minuset jeg kan se er var da en klubbkamerat skulle ha jomfrutur med sin H9 i fjor sommer. 28 varmegrader på jordet og vi andre hadde flydd sikkert 3 turer før han hadde fått rigga opp sitt fly. Da det var gjort måtte han ta en pause
Heisann alle sammen!!
Da har jeg pinadø fått meg en 46% ultimate,vel nok ferdigbygd og klar for flyging..hadde jo tenkt å montere en selv men kjøpte en hos Are på rcpro,en helv........ flott modell!!
Var jo nødt når H9 har sluttet å produsere dem!
No spørs det om nervene holder når man skal ha det opp in the sky!!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment