Unconfigured Ad

Collapse

Ny facebook side for Rc fly++

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • karabin
    • Feb 2012
    • 121

Ny facebook side for Rc fly++

Flygruppa-Oslo | FacebookPrøver å få denne facebooksiden opp å gå. Hvis vi blir en gjeng kan det bli ganske praktisk. Håper dere trykker LIKER på den og poster linker, tips videoer, bilder, ris og ros, Spørsmål og svar ( Man trenger ikke å bo i Oslo for å være med, Jo fler jo bedre alle er velkommen)MVHJim Jacobsen
  • xilian
    Chief Executive Officer
    • Feb 2009
    • 6522

Begriper ikke hvorfor du skal bruke MFN som en arena for å
    samle folk til din egen side.

Springer Statoil å henger opp reklame for bollene sine på Shell??
    Tom I. Arntsen

Comment

• karabin
      • Feb 2012
      • 121

Jo det gjør jeg gjerne skal legge ut en link. Men tenkte facebook var et fint sted å samles i tillegg! Får veldig mye bra info der fra andre hobbyer jeg har så det var bare godt ment..Jeg begriper ikke hvorfor du virker så fornærmet????

Comment

• xilian
        Chief Executive Officer
        • Feb 2009
        • 6522

Hvis du vil ha flygreier på Facebook, så er MFN der også:

Du må veldig gjerne ha din egen side og alt det der, men jeg
        begriper ikke hvorfor du skal bruke MFN for å annonsere for den.

Da får du heller handle annonser da, som andre gjør.
        Tom I. Arntsen

Comment

• karabin
          • Feb 2012
          • 121

Det var bare for å samle oss i Oslo egentlig, så jeg kunne lære mer siden jeg er rookie..men jeg visste jo ikke at Facebook var FIENDEN, og at hvis du bruker modellflynytt så holder man seg utelukkende til denne siden. Sorry! ny i miljøet har visst masse å lære hva etikette ang. (Men en bitteliten face side er vel ingen trussel for MFN??) End of rant!

Comment

• xilian
            Chief Executive Officer
            • Feb 2009
            • 6522

Hvis målet er å samle en lokal gruppe så er det en vesentlig forskjell fra hvordan dette fremstår,
            og Facebook er ikke fienden. Tittelen «Ny facebook side for Rc fly++» oppfattes som konkurrerende av meg i alle fall. Samtidig er det første innlegget ditt reklame for egen greie...

Majoriteten av brukerne her bruker masse tid på andre fora, så det er heller ikke noe tema, men disse
            foraene poster ikke reklame her. Der er den vesentlige forskjellen som irriterer meg.
            Tom I. Arntsen

Comment

• spewster
              MFN Skribent
              • Aug 2007
              • 1134

Originally posted by karabin
              Det var bare for å samle oss i Oslo egentlig, så jeg kunne lære mer siden jeg er rookie..men jeg visste jo ikke at Facebook var FIENDEN, og at hvis du bruker modellflynytt så holder man seg utelukkende til denne siden. Sorry! ny i miljøet har visst masse å lære hva etikette ang. (Men en bitteliten face side er vel ingen trussel for MFN??) End of rant!
              FB er ikke fienden og du må for all del gjøre hva du vil og bruke alle mulige sider. Tror det Tom mener er at du reklamerer for et "forum/samlingsplass" som ikke har tilknytning til MFN når vi allerede har norges største samlingsplass her. Er ikke gratis å drive en slik side og eneste inntekt er reklamen her. Virker nesten som at du opprettet profil for å reklamere for din FB side, tror det hadde stilt seg litt anderledes om du var en av de aktive her som bidro mye.

Uansett, velkommen til MFN
              Last edited by spewster; 26-03-12, 08:49.
              Stian Håvak (82)
              Fly low or crash trying!

MFN @ Facebook - Like!

Comment

• karabin
                • Feb 2012
                • 121

Ja målet var å samle "Oslogjengen" Ikke å få verdens mest bittre mann på kroken...sukk! Du får bare irritere deg over reklamen av en facebookside med 3 medlemmer. Jeg gidder ikke å diskutere dette noe mer. Hvis noen av mine nye venner på Ekeberg leser dette så sleng dere gjerne på facebook hadde vært hyggelig ;D Siden er ment for dere ;D
                Last edited by karabin; 26-03-12, 09:23.

Comment

• Trulsen
                  • Aug 2006
                  • 3411

Originally posted by karabin
                  Ja målet var å samle "Oslogjengen" Ikke å få verdens mest bittre mann på kroken...sukk! Du får bare irritere deg over reklamen av en facebookside med 3 medlemmer. Jeg gidder ikke å diskutere dette noe mer. Hvis noen av mine nye venner på Ekeberg leser dette så sleng dere gjerne på facebook hadde vært hyggelig ;D Siden er ment for dere ;D

Og DER setter vi standarden for din karriere på MfN. Velkommen til forumet! PS! Fornuftig å starte med å gjøre forumeier irritert. Lykke til med facebook-siden din

Comment

• GTI20
                    Moderator
                    • Jul 2008
                    • 1426

tror neppe han er verdens bittre mann her inne.. men finnes som noen sier her inne etikette.. Spess sdien du også er helt ny her inne.. For alt du vet er de allerede medlemer her inne.. så hvorfor dra det over til fb.. Masse her inne du kan lære. og som kanskje andre nye også vil ha behov for å lære..
                    syntes det er like gøy å se på som det er å fly
                    carl goldberg ultimate
                    DJI S900
                    piper pawnie el kjærre

Futaba 14SG
                    diverse epp tjafs
                    Per-Egil Furuseth

Comment

• Lars N
                      Moderator
                      • Apr 2002
                      • 2891

Du har ikke prøvd å melde deg inn i en av de mange klubene rudnt Oslo?
                      Lars Norberg

Comment

• syver
                        • Aug 2009
                        • 914

[QUOTE=karabin;311186]Det var bare for å samle oss i Oslo egentlig, så jeg kunne lære mer siden jeg er rookie..

hvorfor samle lille oslo for å lære mer,her inne har du jo hele landet(+litt utland).må da være myyye mer å lære her inne på MFN.
                        Terje syvertsen
                        www.ModumModellSportklubb.com
                        3dhs edge mintor 38
                        C-arf edge dle 111 v3.
                        C-ARF extra 330l da 100.

Comment

• xilian
                          Chief Executive Officer
                          • Feb 2009
                          • 6522

Jaja. Tror alle har skjønt alles poeng nå :0)
                          Tom I. Arntsen

Comment

• karabin
                            • Feb 2012
                            • 121

Folkens jeg skjønner hva jeg har gjort galt. Unnskyld til de fornærmede jeg legger meg flat Har vel alldri gjort et værre førsteintrykk i hele mitt liv....Men det er jo en del spørsmål som er lokale slik som: Skal noen på Ekeberg, Forhold på flyplass ETC. Og da hjelper det vel ikke å spørre en i Sunnmøre. Men ser at dette virkelig er stedet for tekniske spørsmål og masse annet. Kanskje jeg kan spørre dere om et fly jeg har bestillt istede eller bør jeg lage en ny profil først...He he

Comment

• orjanp
                              • Nov 2007
                              • 726

Spør i vei. Trenger ikke ny profil.

Forøvrig, de som flyr på Ekeberg er også her, så du får tak i dem på forumet.

Ørjan...
                              Ørjan Pettersen
                              Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

Comment

Working...