Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Flygruppa-Oslo | FacebookPrøver å få denne facebooksiden opp å gå. Hvis vi blir en gjeng kan det bli ganske praktisk. Håper dere trykker LIKER på den og poster linker, tips videoer, bilder, ris og ros, Spørsmål og svar ( Man trenger ikke å bo i Oslo for å være med, Jo fler jo bedre alle er velkommen)MVHJim Jacobsen
Jo det gjør jeg gjerne skal legge ut en link. Men tenkte facebook var et fint sted å samles i tillegg! Får veldig mye bra info der fra andre hobbyer jeg har så det var bare godt ment..Jeg begriper ikke hvorfor du virker så fornærmet????
Det var bare for å samle oss i Oslo egentlig, så jeg kunne lære mer siden jeg er rookie..men jeg visste jo ikke at Facebook var FIENDEN, og at hvis du bruker modellflynytt så holder man seg utelukkende til denne siden. Sorry! ny i miljøet har visst masse å lære hva etikette ang. (Men en bitteliten face side er vel ingen trussel for MFN??) End of rant!
Hvis målet er å samle en lokal gruppe så er det en vesentlig forskjell fra hvordan dette fremstår,
og Facebook er ikke fienden. Tittelen «Ny facebook side for Rc fly++» oppfattes som konkurrerende av meg i alle fall. Samtidig er det første innlegget ditt reklame for egen greie...
Majoriteten av brukerne her bruker masse tid på andre fora, så det er heller ikke noe tema, men disse
foraene poster ikke reklame her. Der er den vesentlige forskjellen som irriterer meg.
Det var bare for å samle oss i Oslo egentlig, så jeg kunne lære mer siden jeg er rookie..men jeg visste jo ikke at Facebook var FIENDEN, og at hvis du bruker modellflynytt så holder man seg utelukkende til denne siden. Sorry! ny i miljøet har visst masse å lære hva etikette ang. (Men en bitteliten face side er vel ingen trussel for MFN??) End of rant!
FB er ikke fienden og du må for all del gjøre hva du vil og bruke alle mulige sider. Tror det Tom mener er at du reklamerer for et "forum/samlingsplass" som ikke har tilknytning til MFN når vi allerede har norges største samlingsplass her. Er ikke gratis å drive en slik side og eneste inntekt er reklamen her. Virker nesten som at du opprettet profil for å reklamere for din FB side, tror det hadde stilt seg litt anderledes om du var en av de aktive her som bidro mye.
Ja målet var å samle "Oslogjengen" Ikke å få verdens mest bittre mann på kroken...sukk! Du får bare irritere deg over reklamen av en facebookside med 3 medlemmer. Jeg gidder ikke å diskutere dette noe mer. Hvis noen av mine nye venner på Ekeberg leser dette så sleng dere gjerne på facebook hadde vært hyggelig ;D Siden er ment for dere ;D
Ja målet var å samle "Oslogjengen" Ikke å få verdens mest bittre mann på kroken...sukk! Du får bare irritere deg over reklamen av en facebookside med 3 medlemmer. Jeg gidder ikke å diskutere dette noe mer. Hvis noen av mine nye venner på Ekeberg leser dette så sleng dere gjerne på facebook hadde vært hyggelig ;D Siden er ment for dere ;D
Og DER setter vi standarden for din karriere på MfN. Velkommen til forumet! PS! Fornuftig å starte med å gjøre forumeier irritert. Lykke til med facebook-siden din
tror neppe han er verdens bittre mann her inne.. men finnes som noen sier her inne etikette.. Spess sdien du også er helt ny her inne.. For alt du vet er de allerede medlemer her inne.. så hvorfor dra det over til fb.. Masse her inne du kan lære. og som kanskje andre nye også vil ha behov for å lære..
syntes det er like gøy å se på som det er å fly
carl goldberg ultimate
DJI S900
piper pawnie el kjærre
Folkens jeg skjønner hva jeg har gjort galt. Unnskyld til de fornærmede jeg legger meg flat Har vel alldri gjort et værre førsteintrykk i hele mitt liv....Men det er jo en del spørsmål som er lokale slik som: Skal noen på Ekeberg, Forhold på flyplass ETC. Og da hjelper det vel ikke å spørre en i Sunnmøre. Men ser at dette virkelig er stedet for tekniske spørsmål og masse annet. Kanskje jeg kan spørre dere om et fly jeg har bestillt istede eller bør jeg lage en ny profil først...He he
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment