Unconfigured Ad

Collapse

Ny facebook side for Rc fly++

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xilian
    Chief Executive Officer
    • Feb 2009
    • 6522

http://www.modellflynytt.no/thread29284.html
    Tom I. Arntsen

Comment

• ArneH
      • Dec 2009
      • 1562

Velkommen til Flystua. Oslo og omegn Modellflygruppe. Les mer om våre aktiviteter, og hvor vi flyr på sidene våre. Helt gratis, og hyggelig miljø.
      Last edited by ArneH; 27-03-12, 09:22.
      Vennlig Hilsen
      Arne Husby

Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

Comment

• ArneH
        • Dec 2009
        • 1562

Modellflygere er hyggelige folk. Og et lite feilskjær, tar vi alle.
        Vennlig Hilsen
        Arne Husby

Comment

• karabin
          • Feb 2012
          • 121

Originally posted by orjanp
          Spør i vei. Trenger ikke ny profil.

Forøvrig, de som flyr på Ekeberg er også her, så du får tak i dem på forumet.

Ørjan...

Jo er det noen som har prøvd seg på dette flyet HobbyKing R/C Hobby Store : MX2 Green 3D 1400mm EPO (PNF)
          Kommer i posten i dag/morgen. På forhånd takk!

Comment

• karabin
            • Feb 2012
            • 121

Originally posted by ArneH
            Modellflygere er hyggelige folk. Og et lite feilskjær, tar vi alle.
            Takk for hyggelig svar Arne. Har jo møtt Ekeberg gjengen og det er en fryktlig hyggelig gjeng så Modellflygere ligger helt tydlig laangt over gjenomsnittet Har aldri vært på flystua(Bogstad), det må jeg teste. Kanskje det er noen proffer der som kan trimme inn mitt nye fly

Comment

• karabin
              • Feb 2012
              • 121

Yes! Det var jo akkurat det jeg ønsket meg! Tusen takk!!

Comment

• ArneH
                • Dec 2009
                • 1562

Originally posted by karabin
                Takk for hyggelig svar Arne. Har jo møtt Ekeberg gjengen og det er en fryktlig hyggelig gjeng så Modellflygere ligger helt tydlig laangt over gjenomsnittet Har aldri vært på flystua(Bogstad), det må jeg teste. Kanskje det er noen proffer der som kan trimme inn mitt nye fly
                Der treffer du folk med 50 års erfaring med fly i alle størrelser. Legender som Ottar Stensbøl er ofte med oss. Og de gutta har trimmet flere fly for meg. Beklager litt sent svar.
                Vennlig Hilsen
                Arne Husby

Comment

• Lars N
                  Moderator
                  • Apr 2002
                  • 2891

Vil anbefale deg å melde deg inn i en av klubbene rundt omkring hovedstaden, kommer jo litt ann på hvem som er nærmest og dine ønsker osv. Kan ivhertfall anbefale deg Blackbird ute ved Drøbak, meget trivelig klubb der man alltid kan få hjelp hvis men trenger det av trivlige folk.
                  Lykke til med MX prosjektet, de skal vist fly meget bra
                  Lars Norberg

Comment

• karabin
                    • Feb 2012
                    • 121

Kommer mer en gjerne en tur til Blackbird. Er ofte på Nesodden så det er jo perfekt. Finnes det noen bilder, filmer, info om stedet deres? Jeg er kjempeklar ;D Flyet er klart for maiden nå så venter på stille vindforhold.

Comment

• karabin
                      • Feb 2012
                      • 121

Yes! Det var jo akkurat det jeg ønsket meg! Tusen takk!!
                      Synd at tråden er død bare ellers hadde det vært knall.

Comment

• Grumps
                        • Apr 2011
                        • 319

Er nok fordi Flystua.no brukes i større grad.
                        Thomas Kristensen (30)
                        Oslo, Grefsen

Radio: Spektrum DX6i & DX8
                        Ultra Micro: Mange forskjellige
                        Foamies: RC Tiger Star EPP 3D, Telink Yak 55 EPP, RCF Edge 540 800mm, PZ P-47 Thunderbolt, HobbyKing FunFighter RareBear
                        Balsa: Above All Extra 300 SHP 47", JR Supra .40 <under bygging>

Comment

• Lars N
                          Moderator
                          • Apr 2002
                          • 2891

Kommer mer en gjerne en tur til Blackbird. Er ofte på Nesodden så det er jo perfekt. Finnes det noen bilder, filmer, info om stedet deres? Jeg er kjempeklar ;D Flyet er klart for maiden nå så venter på stille vindforhold.
                          Du finner litt info på hjemmesiden: Hjem

Er bare å ta seg en tur, er som regel alltid folk der, men lurt melde seg inn
                          Lars Norberg

Comment

• robl
                            • Apr 2012
                            • 114

Folkens jeg skjønner hva jeg har gjort galt. Unnskyld til de fornærmede jeg legger meg flat Har vel alldri gjort et værre førsteintrykk i hele mitt liv....
                            .... du verden.. har vi en liten politiker her? de har jo blitt så flinke til å legge seg flate .. og velkommen. jeg er vel ferskere enn deg
                            Har i dag:
                            Kvist... frest metall, plast, tegninger, elektroniske komponenter, lim og en del annet verktøy.
                            Parkzone Spitfire IX
                            EFlight Hawker Hurricane 25e
                            Påbegynt:
                            Vailly Aviations Hawker Tempest V ca 96"

Comment

• karabin
                              • Feb 2012
                              • 121

Originally posted by robl
                              .... du verden.. har vi en liten politiker her? de har jo blitt så flinke til å legge seg flate .. og velkommen. jeg er vel ferskere enn deg
                              Ha ha! på ingen måte, men noen ble jo sinte på meg første gangen jeg var på dette forumet..og jeg mente bare å samle gjengen så ble alt feil. Men ferdig med det nå. Har du akkurat begynt? Jeg hadde min 24 flytur i dag så jeg slår deg vel på rookieskalaen ;D

Comment

• prestifare
                                • Feb 2012
                                • 61

Originally posted by xilian
                                Hvis målet er å samle en lokal gruppe så er det en vesentlig forskjell fra hvordan dette fremstår,
                                og Facebook er ikke fienden. Tittelen «Ny facebook side for Rc fly++» oppfattes som konkurrerende av meg i alle fall. Samtidig er det første innlegget ditt reklame for egen greie...

Majoriteten av brukerne her bruker masse tid på andre fora, så det er heller ikke noe tema, men disse
                                foraene poster ikke reklame her. Der er den vesentlige forskjellen som irriterer meg.
                                Litt hårsår, kanskje?

Facebook er ikke et forum. Det er et medium som jevnt over har lavere terskel for rekruttering og deltakelse enn fora som MFN. At dette kan brukes for å yte bedre service til folk som driver med denne hobbyen liker jeg veldig godt, og du skal vel heller ikke se bort fra at en RC-gruppe på Facebook på sikt kan få folk over til MFN. Eller det vil si, kanskje man skal se bort fra akkurat dét utifra de holdningene som utvises av en administrator her.

Comment

Working...