Unconfigured Ad
Collapse
Ny facebook side for Rc fly++
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Jo er det noen som har prøvd seg på dette flyet HobbyKing R/C Hobby Store : MX2 Green 3D 1400mm EPO (PNF)
Kommer i posten i dag/morgen. På forhånd takk!Comment
-
Takk for hyggelig svar Arne. Har jo møtt Ekeberg gjengen og det er en fryktlig hyggelig gjeng så Modellflygere ligger helt tydlig laangt over gjenomsnittetHar aldri vært på flystua(Bogstad), det må jeg teste. Kanskje det er noen proffer der som kan trimme inn mitt nye fly
Comment
-
Comment
-
Takk for hyggelig svar Arne. Har jo møtt Ekeberg gjengen og det er en fryktlig hyggelig gjeng så Modellflygere ligger helt tydlig laangt over gjenomsnittetHar aldri vært på flystua(Bogstad), det må jeg teste. Kanskje det er noen proffer der som kan trimme inn mitt nye fly
Vennlig Hilsen
Arne Husby
Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.Comment
-
Lykke til med MX prosjektet, de skal vist fly meget braLars NorbergComment
-
Er nok fordi Flystua.no brukes i større grad.Thomas Kristensen (30)
Oslo, Grefsen
Radio: Spektrum DX6i & DX8
Ultra Micro: Mange forskjellige
Foamies: RC Tiger Star EPP 3D, Telink Yak 55 EPP, RCF Edge 540 800mm, PZ P-47 Thunderbolt, HobbyKing FunFighter RareBear
Balsa: Above All Extra 300 SHP 47", JR Supra .40 <under bygging>
Comment
-
Er bare å ta seg en tur, er som regel alltid folk der, men lurt melde seg innLars NorbergComment
-
..
og velkommen. jeg er vel ferskere enn deg
Har i dag:
Kvist... frest metall, plast, tegninger, elektroniske komponenter, lim og en del annet verktøy.
Parkzone Spitfire IX
EFlight Hawker Hurricane 25e
Påbegynt:
Vailly Aviations Hawker Tempest V ca 96"Comment
-
Ha ha! på ingen måte, men noen ble jo sinte på meg første gangen jeg var på dette forumet..og jeg mente bare å samle gjengen så ble alt feil. Men ferdig med det nå. Har du akkurat begynt? Jeg hadde min 24 flytur i dag så jeg slår deg vel på rookieskalaen ;DComment
-
Hvis målet er å samle en lokal gruppe så er det en vesentlig forskjell fra hvordan dette fremstår,
og Facebook er ikke fienden. Tittelen «Ny facebook side for Rc fly++» oppfattes som konkurrerende av meg i alle fall. Samtidig er det første innlegget ditt reklame for egen greie...
Majoriteten av brukerne her bruker masse tid på andre fora, så det er heller ikke noe tema, men disse
foraene poster ikke reklame her. Der er den vesentlige forskjellen som irriterer meg.
Facebook er ikke et forum. Det er et medium som jevnt over har lavere terskel for rekruttering og deltakelse enn fora som MFN. At dette kan brukes for å yte bedre service til folk som driver med denne hobbyen liker jeg veldig godt, og du skal vel heller ikke se bort fra at en RC-gruppe på Facebook på sikt kan få folk over til MFN. Eller det vil si, kanskje man skal se bort fra akkurat dét utifra de holdningene som utvises av en administrator her.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment