Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mine fly, deler og reperasjoner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har hatt AW-ulti 50cc og 150cc, og dem flyr mega bra
    Om ikke du kjøper den så tar jeg den.............neida, hakke råd før til sommeren

    Comment


    • Da er RCPro's siste Aw ulti 100 cc på tur til Høland's dype skoger...
      Måtte virkelig rote dypt i lommene for å finansiere denne godsaken, men det er vel sånn det skal være er det ikke?
      Og ellers... Måtte jo se å få oppgradert feriemaskina mi på Dagali så det ble jaggu en EF Edge til på meg også...
      Dette i tillegg til at jeg driver å bygger TF P40, 86". Har plenty å gjøre ut over vinteren...
      Hangaren full av drit...

      Comment


      • Bombe! Jaja, jeg får rote rundt med en liten 50cc Edge jeg.
        Er jo ikke tid til flyging uansett, så plager meg ikke mye.

        Comment


        • Ikke bra når fremtidige investeringer og satsinger går utover noe så vikitg som flyving...
          Hangaren full av drit...

          Comment


          • Mye jobb og lite fritid i det siste, men nå begynner det kanskje å ligne litt igjen.

            Har kikket litt på flyene igjen i dag....Yak og Edge er flyklare med litt småfix. Noen nye servoer, nye batterier og slikt. Regner med å ta opp Yak'en en av dagene. Litt stikkerust, så jeg vil spare Edge'n :-p Har nesten fått trua på å gjøre ferdig Dora'n også, er bare eksos og litt småtjafs som står igjen.

            Er på jakt etter en 48" EF ekstra med elektro oppsett, om noen har en liggende er det bare å ta kontakt. Eller bytte i Yak?
            Dersom den ikke går i bakken innen neste helg er den til salg, fin Pilot Rc med lite brukt Dle 55cc, proflow potte, div digitale servoer, karbon understell/spinner. Ikke strøken, men hel og pen. Kompett fly til en billig penge. 6000,-? (Komplett unntatt mottager)

            Comment


            • Da er Dora hentet frem igjen etter et drøyt år. Var på kino med barna og så "Planes" forrige uke, og kom vel ikke mer en midtveis i filmen før jeg fordømte meg på at jeg skal ha en feit skala-Corsair innen kort tid. Jaja, har hatt dummere ideer.


              Dora ligger i garasjen, har kikket igjennom alt i kveld, og modellen er egentlig så godt som ferdig Mangler eksos, tank, batteri og mottager/innstillinger, samt bytte alle servoer til 635MG som ligger klare.
              Den får en hjemmebygget eksosløsning, med 25mm rør hele veien, og 5 eller 6 utblås på den ene siden. (40-50% skala der altså...ikke sa dårlig for wb nr1)
              Har i kveld bygget hele eksosystemet løst med kobberdeler, med det må minst en motor til i arbeid før modellen klarer å bære den vekten, samt 1 kg bly i halen for å kompensere. Har ca 3mm klaring til cowling, så alt er bra. Nye ståldeler er på vei fra Eureka.no, og sølvlodde-utstyret ligger klart i garasjen.

              Comment


              • Du får legge ut bilde av resultatet...
                Hangaren full av drit...

                Comment


                • Sitter å ser på Carf F4U Corsair på nett, dæven å drom doning! Regner med at det også er grunnen til at man ikke kan finne prisen på den noe sted. Med en Moki 250 er det nesten så øyet blir stor og vått!

                  Comment


                  • Du finner priser på carf sin hjemmeside. Normalt sett freske priser
                    ____________________________
                    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                    Comment


                    • Løp og kjøp!
                      Finnes ikke noe mer gromt enn en passe svær warbird med stjerne!
                      Hangaren full av drit...

                      Comment


                      • Finnes ihvertfall en i Norge men skader ikke med en til...
                        ____________________________
                        Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                        Comment


                        • Det blir nok ikke med det første. Men gromt fly, grom motor og grom lyd.

                          Comment


                          • Første flytur på evigheter i dag, og det gikk jo så stikkerusten drøsset i vinden på Dagali. Bortsett fra musespist servokabel til ene balanseroret fungerte det slik passe, så modellen lever faktiske ennå. Var jo litt morro, så Elefun fikk bestilling på ymse greier man jo bare må ha. Batteri, ny BEC, det meste fra seacraft og spoton, litt eksos, og servotray til sideroret. (Og nye servokabler som jo var det eneste jeg faktisk skulle ha)

                            Comment


                            • Artig å hilse på
                              Om noen vil oppleve livet så bør dere besøke Caasberg på Dagali. Fin hytte
                              Anbefales enten det er modellfly, ski, kjelkeaking, klatring, snøscooter osv

                              Page Not Found - DAGALI FJELLPARK
                              Last edited by anders e; 23-03-14, 20:25.

                              Comment


                              • Takk for det, Anders. Var trivelig å hilse på folket, vi får satse på flere treff og mere flyging senere.

                                Comment

                                Working...
                                X