Xilian takk den trengte vi !!!!!!!
Unconfigured Ad
Collapse
Takk
Collapse
X
-
Det kan vi nok alle trenge en gang innimellom, men makan til fremgangsmåte å "straffe" alle for at noen ikke kan styre seg. Uprofft og barnslig.
Og selv om jeg er en "insider" i mfn må jeg beklage Tom og si at her tråkker du veldig feil. At du er frustrert og drittlei til tider forstår jeg, men ingen som tvinger deg til dette?
Ikke minst overfor forhandlere ser det pinlig uprofft ut!
That`s me.Last edited by affa; 04-09-12, 20:45.____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no -
kanskje greit og hive ut folk som ikke kan oppføre seg eller gi de en advarsel også goodbye, og Xillian du kan ikke ta fra meg den lille halvtimen jeg sniker til meg om morran på jobben med kaffe koppen og MFN..det er dårlig gjort.Rune Gjelsnes
Vikersund
92624841Comment
-
Syns kanskje Xillian gjorde noe rett i det også!
Fikk opp øynene mine hvertfall siden jeg ikke var klar over dette.
Håper bare ikke jeg er en av "the bad guys" eller idiotene!
Isåfall er det bare å sende en PM så skal jeg skjerpe meg.
Prøver så godt jeg kan å komme med gode tips og innspill til de nyankomne i hobbyen.
Det er en del jeg også er newbee på også så det siste jeg vil er å "stenge" nybegynnerne ute!
Men forståsegpåere og bedrevitere kan jo bare la vær å komme med sine negative utspill (ikke det at jeg har sett noen på lenge)
Kanskje "værstingene" kan bannes fra forum da?
Men jeg er optimist og håper på at miljøet på forumet nå blir enda bedre!
Husk: Ingen spørsmål er for dumme! Vi har alle vært newbees!!!Stig-Arne Isaksen
Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edfComment
-
Fikk abstinenser med en gang jeg fikk se "lappen" til Xillian jeg!
Takk for at du ikke stengte forum!
Fins ikke noen form for avvenning for forumavhengighet!Stig-Arne Isaksen
Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edfComment
-
Ingen tok skade av dette, og forhåpentlegvis er det nokon som kan ta noko til seg.Runar Sandnes
Medlem i Gloppen modellflyklubb
------
Constantly fighting gravity
Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7Comment
-
Jeg registrerte at samme melding var på RS - Radiostyrt.no også. Håper dette primært var myntet på det forumet, for noe syting, klaging, utakknemmelighet, krangling, mobbing, lite hjelpsomhet et cetera er omtrent fraværende på dette forumet.... Takk for at det finnes et forum som dette, men håpe terskelen blir "litt" høyere neste gang det blir stengt!
Og om du lurer på om vi er misfornøyd med forumet, moderatorer, deg som forumeier eller noe sånt så er vell svaret enstemmig NEI. Vi er glade for at du gjør den gode jobben du gjør. Men husk det at på dette forumet så er hovedtyngden av folk voksne eller godt voksne. Har man kritikk til oss som brukere så har vi ryggrad til å bære det!
God nattInteressert i CNC? Join CNC Norge på Facebook
www.skalamodellflyklubb.noComment
-
Reknar med at det skjer meir bak kulissene enn det som nødvendigvis kjem til uttrykk direkte i diskusjonstrådane på forumet. Tom har vel hatt ein grunn til å gjere dette, utan at han nødvendigvis treng å utdjupe det her. Forøvrig var radiostyrt.no nede med samme driftsmelding, så det er nok mykje samme kultur som er ute og går.
Ingen tok skade av dette, og forhåpentlegvis er det nokon som kan ta noko til seg.Steng ute de som ikke kan å oppføre seg istede
Comment
-
Takk
Kan noen gi en liten oppsummering av hva som har skjedd? For meg som "utenforstående" gir denne tråden ingen mening... Bruker primært Tapatalk, og det eneste jeg har merket i dag var en kort periode med nedetid.* T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *Comment
-
-
Kristian Westgård
Nittedal
Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50
Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
— Neil Armstrong
Comment
-
-
Takk
[ATTACH=CONFIG]58613[/ATTACH]
Her er en printscreen fra velkomstbildet både her og på RS - Radiostyrt.no.
Jeg syns det er verdt å lytte til budskapet i meldingen hans, om man kjenner seg igjen i det eller ikke.Kristian Westgård
Nittedal
Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50
Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
— Neil Armstrong
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment