Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Misforstå meg rett, jeg heier også på Tom og den formidable jobben som er gjort men ikke misbruk det overfor de tusenvis som er her for å lære og gi bort kunnskap. Kollektiv avstraffelse burde være saga blott.
Mvh
Alf
Det var vel ingen avstraffelse, jeg oppfatter det iallefall ikke slik. Jeg skulle dog likt å visst om det er like ille på begge forumene, for i så fall er det tydeligvis mye som jeg ikke har fått med meg, men det har vel muligens foregått i "kulissene". Og det er vel toppen av egoisme å true med å ikke bruke et forum om man ikke får det som man vil. Da har man virkelig trua på at man er noe utenom det vanlige.
Det var vel ingen avstraffelse, jeg oppfatter det iallefall ikke slik. Jeg skulle dog likt å visst om det er like ille på begge forumene, for i så fall er det tydeligvis mye som jeg ikke har fått med meg, men det har vel muligens foregått i "kulissene". Og det er vel toppen av egoisme å true med å ikke bruke et forum om man ikke får det som man vil. Da har man virkelig trua på at man er noe utenom det vanlige.
Han eier forumet, og dermed har han all rett til å ta slike grep om han føler det er det som må til for at folk skal endre holdning.
Han føler nok på dette litt tettere enn de fleste av oss andre her. Han har tross alt litt mere oversikt.
At tiltaket var noe drastisk, er nå så. Men han tror nok ikke han er noe utenom det vanlige.
Ola G Bråten -77
Sunndal flyklubb avd. Modellfly
Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
3DHS Slick 89" Q80-8m
Jeti DS-16
Nå missforstod du meg. Jeg mente at de som truer med å forlate forumet fordi de ikke liker andre her eller synes det er for mange nybegynnere er egoistene, ikke Tom. Er det noen som IKKE er egoist så er han som bruker tid på å drifte MFN så vi andre har noe å bruke fritida på. Han har min fulle støtte i saken om det skulle være noen tvil.
Det er mange som har slettet seg fra MFN opp igjennom årene.
Og dermed har vi som brukere ("Lesere") mistet en erfarenhet som vi ikke kan få igjen.
Nå har jeg ikke fått med meg hva som har skjedd, annet en skjermdumpen.
Jeg bruker å lese her nesten hver morgen, og noe på kveldstid.
Er et flott forum med masse godt stoff.
Selvfølgelig liker jeg det ene bedre enn det andre, det er jo fordi vi mennesker er forskjellige.
Takk og lov for det.
Tenk så kjedelig det hadde blitt om alle skrev om bare en ting.
Nei takk for mangfoldet.
All støtte til Tom for den jobben han gjør
Og med dette ønsker jeg alle en flott dag
Nå missforstod du meg. Jeg mente at de som truer med å forlate forumet fordi de ikke liker andre her eller synes det er for mange nybegynnere er egoistene, ikke Tom. Er det noen som IKKE er egoist så er han som bruker tid på å drifte MFN så vi andre har noe å bruke fritida på. Han har min fulle støtte i saken om det skulle være noen tvil.
Ser nå hva du mente, jeg hadde lest for fort..
Men det jeg skrev er fortsatt aktuelt for flere av svarene i denne tråden..
Ola G Bråten -77
Sunndal flyklubb avd. Modellfly
Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
3DHS Slick 89" Q80-8m
Jeti DS-16
Vi får heller si tak til Tom, som gidder å bruke tid på å drive disse forumene. Det må da koste både tid og penger. Og jeg ville savnet MFN fryktelig, hvis det ikke eksisterte lenger.
Vennlig Hilsen
Arne Husby
Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.
Helt enig.
Tusen takk Tom, for et kjempe kjempe bra fora.
Er innom her daglig og jeg storkoser meg mens jeg leser alle de innleggene her.
Keep up the good work!
ikke jeg heller, så jeg følte meg litt truffet, men det skjer nok ting bak lukkede dører som vi ikke veit om. det er sagt, ,når det er sagt vil jeg også nevne at jeg bruker laang tid hver dag på mfn og har stor glede og nytte av dette forumet.
så som de andre sier, takk for jobben xilian,
men jeg skjønte absolutt ingen ting igår kveld nårt dette skjedde.
Så forumet har vært stengt en kortere periode? Det er en stund siden jeg har vært inne her nå, og må si jeg ble småpaff da jeg så denne tråden. Man vil dessverre alltid ha en del navlebeskuende tilhengere på diskusjonsforumer, enten det gjelder RC eller andre ting. Men man må ikke glemme at forumer av nettopp denne typen (Modellflynytt), skal vi kalle det et nisjeforum, er laget for å fremme og dele kunnskap og informasjon, og ikke minst spre interesse, for noe som mange her faktisk bruker atskillig fritid og penger på. Vi må lære oss å sette pris på de mellommenneskelige forskjellene våre, og heller dyrke det vi har til felles, ikke skape splid og eder med sure oppstøt når man, i lunet av sin lille krok av stua, måtte finne det for godt . Det er noe som heter at det er lurt å gjøre det som er lov, men det er ikke alltid det lovlige er lurt. Man kan også vinkle det a la "har man lyst, har man lov - har man vett, lar man være". Det jeg snakker om da, er at det er greit at man har meninger om ting, men hvorfor må man på liv og død la de komme til uttrykk? Noen ganger er det mer formålstjenlig å klappe igjen spisestua og la ting seile sin egen sjø..
Takk til drifterne av forumet, det er utrolig generøst å bruke så mye tid og penger på i drive dette supre nettstedet for oss flyfantaster
Med vennlig hilsen
Asbjørn Kristiansen, Ski
-------------------
Teori er når man skjønner alt,
men ingenting fungerer som det skal..
Praksis er når alt fungerer som det skal,
men ingen skjønner hvorfor..
Her hos oss kombinerer vi teori og praksis,
ingenting fungerer som det skal,
og ingen skjønner hvorfor..
------------------------------ http://www.f-16.net/
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment