Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phoenix Model Tiger 3 .40 Sport trainer - hjelp - motor/esc valg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Jentemotor:
    Dette understellet?: The resource cannot be found.

    Og dette halehjulet?: The resource cannot be found.

    Og kanskje disse hjulene?: The resource cannot be found.
    Last edited by Anfinn; 27-08-14, 14:36.
    Cessna Cardinal - Bellanca Citabria balsa kit (under construction) - Great Planes Super Sportster .40 ARF - 2 stk Phoenix model Tiger 3 .40 ARF - FMS 300 extra - Great Planes Yak54e

    Comment


    • #32
      Jeg har venta på sørlandspakke siden 22.... Snabla kjedelig!!
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #33
        Hm, jeg har ventet siden 23... kanskje det er en uærlig postmann som har luktet RC? :=)
        På min sporing står det "Sendingen kan være forsinket" No kidding! Jeg skal ringe de i dag. Pakken er faktisk betalt,
        og de får bare finne den. Hvor vanskelig kan det være, den har jo ifølge sporingen forlatt Kristiansand. Så da må den jo enten ligge igjen i bilen, eller i en eller annen container på Stokke...?
        -
        Btw, fikk min bestilling nr 2 i går, så jeg har nå fått flyet. Lurte på om jeg skulle dra en tur til Modellers i lunsjen for og kjøpe oppgradert hoved understell og halehjul, etter tips fra "Jentemotor" :=)
        Cessna Cardinal - Bellanca Citabria balsa kit (under construction) - Great Planes Super Sportster .40 ARF - 2 stk Phoenix model Tiger 3 .40 ARF - FMS 300 extra - Great Planes Yak54e

        Comment


        • #34
          Hjulene du linket til er de samme. Understell er .60 - .90 som er bøyd til for å få klaring nok til propell. Halehjulsbrakett er Sullivan 860. Understell i karbon kan være et godt alternativ for å spare vekt. Høyde på understell er 12 cm fra senter hjulaksel. Jeg veide understellet nå, 182 gr. totalt med Dubro hjulaksler og nevnte hjul

          Comment


          • #35
            Jaggu dukket pakke 1 opp på mystiskt vis, etter at jeg ringte inn til morgenen i dag og fikk de til og legge inn en etterlysning
            Den befinner seg nå i Stokke. Så da har jeg 2 Tiger 3, kan jo være kjekt
            Cessna Cardinal - Bellanca Citabria balsa kit (under construction) - Great Planes Super Sportster .40 ARF - 2 stk Phoenix model Tiger 3 .40 ARF - FMS 300 extra - Great Planes Yak54e

            Comment


            • #36
              Ja. Min pakke har også dukket opp.
              Tydelig at dem har hatt et problem i Stokke, for dem rota vekk pakka mi fra RcPro også
              Tom I. Arntsen

              Comment

              Working...
              X