I går tok jeg stryke jernet fatt og fikk lagt på film på vingen, og jaggu ble det bra gitt... har ikke lagt på film på årtider.. hehe.. oki da.. ca 10 år siden jeg gjorde det sist..
Men, vingen ble stram og fin, ikke for stram, ikke noe skeiv vinge eller noe.. fikk montert 91 motoren i nesa, ordnet til et stag til gassen, lagt inn servoer etc.. sjekket alle ror og linker, alt sitter fast, ror går riktig vei, og sentrert utslagene slik at trim'en er på 0.
Da er det bare å vente på normal temperatur og pent vær og ut å fly.. hehe.. prøve å fly mener jeg... vet ikke om det går bra eller rett i bakken.. men håper på det beste
På stripa i går (1.nyttårsdag) var det minus 20,5 grader.. huttremeitu..
Er det noen andre som går å tripper å venter på bedre tider?
Blir endel fin-mekking på flyene nå som det er kaldt gitt..
Men, vingen ble stram og fin, ikke for stram, ikke noe skeiv vinge eller noe.. fikk montert 91 motoren i nesa, ordnet til et stag til gassen, lagt inn servoer etc.. sjekket alle ror og linker, alt sitter fast, ror går riktig vei, og sentrert utslagene slik at trim'en er på 0.
Da er det bare å vente på normal temperatur og pent vær og ut å fly.. hehe.. prøve å fly mener jeg... vet ikke om det går bra eller rett i bakken.. men håper på det beste

På stripa i går (1.nyttårsdag) var det minus 20,5 grader.. huttremeitu..
Er det noen andre som går å tripper å venter på bedre tider?
Blir endel fin-mekking på flyene nå som det er kaldt gitt..
Comment