Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Burde vært lettere lobotomert i lillehjernen ett eller annet sted, omtrent der kjøpsknappen for RC utstyr er lokalisert....
Ny pattern kjerre på vei i 40-50 størrelse.
Var ikke helt meningen men ett øyeblikks svakhet er nok
Godt å vite Supra25 Får vel få min på vingene snarest....
Du kan glede deg!! For oss normalt dødelige som ikke har budsjett til å handle inn modeller fra ZNLine, Piedmont, Lorenz o.l. så er Onyx'n et bra alternativ. Den er nok muligens hakket tung, men som førstemodell spiller det liten rolle. Jeg hadde jomfrutur på min i frisk bris+ på 17. mai og koste vettet av meg. Selv med justering av angrepsvinkel på øyemål (hadde ikke inc.meter tilgjengelig) fløy den berre lekkert. Lenge siden jeg har rattet noe så deilig.
Hensikten med å anbefale ei mindre kjerre til å starte opp med acro-trening er:
Den koster ikke allverden og skal tross alt brukes en masse timer til trening trening trening.
Den bruker så lite fuel at drivstoffbudsjettet ikke tar helt av.
Å kjøpe f.eks en Onyx med 1.60-motor i for å starte opp acro-karrieren er litt vel mye overkill, både fly/motor/pipe/servo-budsjettet blir tøft i tillegg til at det fort går ei heil kanne fuel pr. helg hvis man står på.
Du har ett godt poeng der, men i klubben mener de jeg skal få meg en 90 size så den ikke er så ustabil i vind.
Det er folk i klubben som sier de har billige 90 kjerrer til salgs, så jeg venter litt.
(Jeg har fått en deltidsjobb på ett gartneri, og jeg er satt på venteliste til to avisruter, så hvis jeg venter litt kanskje jeg får råd til noe litt bedre).
Ja, ja kommer ikke til å kjøpe nytt før etter NM/Acro Week uansett!
Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
er der ingen der kender dem.
Hensikten med å anbefale ei mindre kjerre til å starte opp med acro-trening er:
Den koster ikke allverden og skal tross alt brukes en masse timer til trening trening trening.
Den bruker så lite fuel at drivstoffbudsjettet ikke tar helt av.
Å kjøpe f.eks en Onyx med 1.60-motor i for å starte opp acro-karrieren er litt vel mye overkill, både fly/motor/pipe/servo-budsjettet blir tøft i tillegg til at det fort går ei heil kanne fuel pr. helg hvis man står på.
Du har ett godt poeng der, men i klubben mener de jeg skal få meg en 90 size så den ikke er så ustabil i vind.
Det er folk i klubben som sier de har billige 90 kjerrer til salgs, så jeg venter litt.
(Jeg har fått en deltidsjobb på ett gartneri, og jeg er satt på venteliste til to avisruter, så hvis jeg venter litt kanskje jeg får råd til noe litt bedre).
Ja, ja kommer ikke til å kjøpe nytt før etter NM/Acro Week uansett!
Tilbake til Topic: Jon, jeg klarer ikke å åpne linken din til bildene (har prøvd mange ganger). Har du en annen link, eller kunne du legge ut ett bilde her? (hvis det ikke er for mye bry
Takk!
Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
er der ingen der kender dem.
Odd Johnny: Review på Ouya slippes hvert øyeblikk, kanskje allerede til helga....
Det er en balanserorsservo på den. Du klarer deg med standard servoer og en rolig .40-motor.
Grattis Odd Johnny! Det er et par "Må-utbedres-punkter" men maskinen er pen den. Får vel legge inn de siste bildene og få red til å pushe ut artikkelen snarest!
Men tilbake til temaet......Er det noen av dere som har orginal tegningene/byggebeskrivelsen til Calypso 60 liggende? Jeg trenger å vite hvor tyngdepunktet på modellen skal ligge. Nå balanserer den på ca 1/3 av vingecorden slik som er grunnregelen, men jeg føler at den er en smule nesetung.
Mine Modeller:
Dynaflite Spitfire - 40 size
Great planes Tracer 40 m/retract (til salgs)
Meserschmit BF109E - 60 size (Halvferdig fra scratch)
Calypso 60
Corsair, dogfigth size
Great planes piper cub (Treferdig)
DeHaviland DH88 Comet (Påbegynt scratch prosjekt)
Top Flite P40 Warhauk (Byggesett i eske)
Pilot Seduction 25 (Treferdig)
Pilot Cap 10 (Treferdig)
Great planes Super sportser 60 (Byggesett i eske)
Great planes Ultra sport 40 (Flyr meget godt! Anbefales)
+ noen til
Mine Modeller:
Dynaflite Spitfire - 40 size
Great planes Tracer 40 m/retract (til salgs)
Meserschmit BF109E - 60 size (Halvferdig fra scratch)
Calypso 60
Corsair, dogfigth size
Great planes piper cub (Treferdig)
DeHaviland DH88 Comet (Påbegynt scratch prosjekt)
Top Flite P40 Warhauk (Byggesett i eske)
Pilot Seduction 25 (Treferdig)
Pilot Cap 10 (Treferdig)
Great planes Super sportser 60 (Byggesett i eske)
Great planes Ultra sport 40 (Flyr meget godt! Anbefales)
+ noen til
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment