Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har en asp- 46 motor liggende som jeg tenkte jeg skulle bruke i cap'en.
Blir dette litt for lite futt, eller går det fint? Modellen er fra kyosho, med 140cm vingespenn...
Takker for svar!
Den vil nok fly greit med 46 motor men det er ikke mer enn du må ha for akroflyging. Jeg hadde en 61 i min for bedre vertikal ytelse, og da var den bra og
Den vil nok fly greit med 46 motor men det er ikke mer enn du må ha for akroflyging. Jeg hadde en 61 i min for bedre vertikal ytelse, og da var den bra og
Så du mener at jeg burde hatt en større, for de mest halsbrekkende stunt?
Er ikke kommet så langt i utviklingen ennå men like greit å være forberedt!
Best å begynne med motor beregnet for cap- 232 Breitling slik du blir kjent med modellen etter flere flyturer og så sette en større motor for mere futt.. Du sparer for ubehagelige flyopplevelser som f.eks krasj eller liknende.
Folk er glad i å ha mer enn det som trengs av effekt i flya sine. Sannsynligvis vil du kunne fly "normal" acro med den motoren i. Men mange skal jo absolutt ha nok motor til 3D-ytelse
Jeg er helt enig med joo og motorboy. Det drar helt greit med 46 og det er bedre å få den så lett du kan så flyr den veldig bra også. Med større motor følger det med mer vekt også og da vil den flikke brått og brutalt hvis du er litt hard med høyderoret. Den blir nok heller aldri noen 3d maskin uansett motor
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment