Jeg har også en Calmato Sport med en Irvine 46 motor, og er kjemepfornøyd.
Med Calmatoen kan du fly svært rolig om du vil, men også litt sånn småhårete om du ønsker det. Min Calmato flyr looper, også inverted, roller (noe som ligner snaproll til og med), inverted så lenge jeg gidder, stallturns, rolling circle osv, osv. Jeg kan holde en kaotisk roll al'a snaproll leeeenge og trenger kun og slippe stikkene og trekke forsiktig høyderor så er den ute av det som ser ut som en ukontrollerbar spinn på et øyeblikk. Du kan også fly på 100% throttle og banke 90 grader og dra fullt høyderor uten at den blir slem.
I tillegg har den vanvittig snille stallegenskaper. Om jeg flyr den svært sakte dropper den bare den ene vingen meeeeget sakte slik at du har plenty med tid til å throttle opp og fly level igjen.
Jeg har også hatt en del landinger som ikke er godkjent av luftfartsmyndighetene uten at den har tatt annen skade enn et bøyd nesehjul.
Anbefales
, men husk å fly litt simulator først da.
Med Calmatoen kan du fly svært rolig om du vil, men også litt sånn småhårete om du ønsker det. Min Calmato flyr looper, også inverted, roller (noe som ligner snaproll til og med), inverted så lenge jeg gidder, stallturns, rolling circle osv, osv. Jeg kan holde en kaotisk roll al'a snaproll leeeenge og trenger kun og slippe stikkene og trekke forsiktig høyderor så er den ute av det som ser ut som en ukontrollerbar spinn på et øyeblikk. Du kan også fly på 100% throttle og banke 90 grader og dra fullt høyderor uten at den blir slem.
I tillegg har den vanvittig snille stallegenskaper. Om jeg flyr den svært sakte dropper den bare den ene vingen meeeeget sakte slik at du har plenty med tid til å throttle opp og fly level igjen.
Jeg har også hatt en del landinger som ikke er godkjent av luftfartsmyndighetene uten at den har tatt annen skade enn et bøyd nesehjul.
Anbefales

Comment