Hei, er nå 2 år siden sist jeg postet her på forumet, har desverre fløyet veldi lite siden da så vurderer nå å påbegynne hobbyen igjen.
Det jeg trenger er:
- Radio m/mottaker, den gamle AM-radioen begynner nok å dra på årene nå.
- Fartsregulator, ønsker å begynne med børsteløs.
- Fly, har en gammel dobbeldekker i depron men tror den er i dårlig stand.
- LiPo-celler,
Har sett gjennom Elefun`s utvalg og funnet ut at jeg ikke har peiling på børsteløs-motorer. så kommer nok til å trenge litt ekstra hjelp til dette.
Når det gjelder fly så ønsker jeg meg helst en akrobatisk depron modell, litt for den ekstra utfordringen å litt for di enkle reparasjonene, har da tenkt på enten en Edge540 eller shockflyer. Noen som kan komme med (andre) anbefalninger??
Radio: Futaba 4EX, er denne brukbar? Vil jo gjerne ha noe som jeg kan brukes videre også.
På forhånd takk fra en 2.gangs nybegynner.
Kim
Det jeg trenger er:
- Radio m/mottaker, den gamle AM-radioen begynner nok å dra på årene nå.
- Fartsregulator, ønsker å begynne med børsteløs.
- Fly, har en gammel dobbeldekker i depron men tror den er i dårlig stand.
- LiPo-celler,
Har sett gjennom Elefun`s utvalg og funnet ut at jeg ikke har peiling på børsteløs-motorer. så kommer nok til å trenge litt ekstra hjelp til dette.
Når det gjelder fly så ønsker jeg meg helst en akrobatisk depron modell, litt for den ekstra utfordringen å litt for di enkle reparasjonene, har da tenkt på enten en Edge540 eller shockflyer. Noen som kan komme med (andre) anbefalninger??
Radio: Futaba 4EX, er denne brukbar? Vil jo gjerne ha noe som jeg kan brukes videre også.
På forhånd takk fra en 2.gangs nybegynner.
Kim
Comment