Unconfigured Ad

Collapse

Vurderer å starte med RC-fly

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kjetilmh
    • Jun 2006
    • 990

Tror ikke du får nortrading til å selge deg magisteren for 1329.
    Årsaken er at prisen de har satt på Laser 4 er for høy. Den koster ikke mange kronene inn til dem. Prisen på slike kombinasjoner er lavere en summen av enkelt komponentene.

Men det vet du egenlig ikke før du har snakket med dem og hørt hva de skal ha for magisteren med fasst radioen.
    Kjetil
    oops: . . ! . .

http://www.vingmfk.com

Comment

• Akvarius
      • Jan 2008
      • 7

første fly

Heisann,

kjøpte meg Cessna 182 børsteløs http://www.elefun.no/webshop/aspx/pr...&kategoriID=16

Har til nå ca 30sek kontrollert flyging (2 ganger i lufta, 3 forsøk), og begynner å bli godt vant med limingen
      Hvorofr dette? Vel, billig fly i tilfelle dette ikkje var noe for meg. Når eg ein gong har fått teken på dette blir det nok ein Warbird P-40
      Cessna 182. Første fly.

Comment

• Superstar40
        • Dec 2002
        • 1667

Originally posted by Akvarius
        Heisann,

kjøpte meg Cessna 182 børsteløs http://www.elefun.no/webshop/aspx/pr...&kategoriID=16

Har til nå ca 30sek kontrollert flyging (2 ganger i lufta, 3 forsøk), og begynner å bli godt vant med limingen
        Hvorofr dette? Vel, billig fly i tilfelle dette ikkje var noe for meg. Når eg ein gong har fått teken på dette blir det nok ein Warbird P-40
        Dobbler du flytiden hver gang så blir det fort noen minutter ut av det!

STÅ PÅ - I GAMLE DAGER FANTES IKKE ARF OG SIMULATOR, MEN DE LÆRTE OG FLY DA OGSÅ
        Espen Kvien
        Gruppeleder F3A
        Vingtor RC Club
        f3a.norge@gmail.com

Mange fly og mye moro

Comment

• Akvarius
          • Jan 2008
          • 7

edit:
          fant tilslutt inleggene mine. Dei stod først.....
          Last edited by Akvarius; 15-01-08, 14:53. Reason: mye rot med å legge inn innlegg.
          Cessna 182. Første fly.

Comment

• shitakid
            • May 2008
            • 1

Jeg å pappa spleisa på et nybegynner fly (fuel) og før vi tok det opp selv så fikk vi en proff til å gjøre det, slik at han finjusterte flyet. Det kan jo være lurt
            Jeg å pappa har bare prøvd flyet 1 gang hver. Begge gangene kom det vell toppen 6-7m oppi lufta før det tilita over.

Comment

• bad scientist
              • Oct 2006
              • 1506

Originally posted by shitakid
              Jeg å pappa spleisa på et nybegynner fly (fuel) og før vi tok det opp selv så fikk vi en proff til å gjøre det, slik at han finjusterte flyet. Det kan jo være lurt
              Jeg å pappa har bare prøvd flyet 1 gang hver. Begge gangene kom det vell toppen 6-7m oppi lufta før det tilita over.
              Høres ut som om dere begge trenger å la flyet få opp mer fart før dere drar høyderor for å ta av, og når dere først drar høyderor, så må dere dra mindre av det. Ikke tving flyet opp, la det fly selv, dere skal bare hjelpe til med å peke det i riktig retning.
              Last edited by bad scientist; 01-06-08, 10:44. Reason: typo
              Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

Steinar B Johansen
              Lillehammer mfk

Comment

Working...