Du får ny kropp fra Elefun for 295 STM Cessna 350 Fuselage - elefun.no - Radiostyrt hobby, det er vel det billigste alternativet.
Unconfigured Ad
Collapse
nybegynner med STM cessna 350, trenger tips å råd :)
Collapse
X
-
Å bytte flytype når man fortsatt er nybegynner er nok ikke så lurt, jeg merker STOR forskjell på de modellene jeg har. Corvalisen er den dessidert letteste modellen å fly. Som foreslått er ny kropp fra elefun et bra alternativ, men best value vil nok være å kjøpe pakken uten radiokontroller. Smeller i bakken kan forårsake knekker og andre svakeheter som du ikke merker eller ser før flyet er i lufta, i tillegg så får du ofte sleng på proppellen etter sammenstøt med bakken. Har selv opplevd at vingene knekker to ganger etter relativt lette krasj i bakken.Teh_Pastor
Min lille youtube side
http://www.youtube.com/user/NORGOONER
Stolt medlem av Agder Plane Crash ClubComment
-
og så gradvis øke fart på modellene etter vert. Det raskeste flyet jeg har nå er en forholdsvis
"treg" EDF Kyosho A-6 Intruder (For å få det til å fly skikkelig så måtte jeg modifisere og da kommer
erfaringen med bygging til nytte)
Har også diverse Warbirds og det var tøft å gå fra slowfly til lavvinget jager. For å lette overgangen
så bygde jeg flere lavvingede fly i Depron det siste med split flaps.
Jeg gidder ikke trene med simulator altfor kjedelig ... da heller risikere noen kræsj.Comment
-
trur jeg skal se bort fra å kjøpe et fly nummer 2 som dere sier, er kanskje ikke så lurt. Å egentlig,så er jeg fornøyd med corvalisen.
selv om den har sine svakheter,men om man lærer seg å fly skikkerlig så er det vel ikke noe problem
får se til neste lønn om det kommer en ny flykropp i posten!
takk for gode råd (Y)Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment