Har en ikke ny asp75(ble sagt av han som solgte den til meg) som ikke går som eg vil! For at den ikke skal stoppe må eg ha såppas meg gass at den stikker av når eg slipper den! Dvs at den vil ikke gå så lenge på tomgang. Ved litt hurtigere gange og hvis eg tipper den med nesen ned stopper den, men går greit når eg vender snuten opp.For å nevne det så er nåla skrudd ca 1og1/4 omdr ut, og eg aner ikke om eg er nært eller ikke, synes det renner mye olje ut fra eksosen etter stopp sammenligning med en os46la som eg også har.
En annen ting,motoren står nesten oppned i en cap232,finnes det noen smart måte å tanke opp og vite når tanken er full uten at fuelen kommer ut eksosen? og hvordan klarer man å prime den når motoren er helt gjemt?
Har bare flyerfaring med en høyvinget trainer, så eg må være sikker på at motoren ikke streiker i lufta,har blitt fortalt at cap'en lar seg dårlig og gli inn som en trainer.Er det mere eg bør være klar over flyging av cap'en kontra traineren?
Tips mottaes med stor takk! =)
En annen ting,motoren står nesten oppned i en cap232,finnes det noen smart måte å tanke opp og vite når tanken er full uten at fuelen kommer ut eksosen? og hvordan klarer man å prime den når motoren er helt gjemt?
Har bare flyerfaring med en høyvinget trainer, så eg må være sikker på at motoren ikke streiker i lufta,har blitt fortalt at cap'en lar seg dårlig og gli inn som en trainer.Er det mere eg bør være klar over flyging av cap'en kontra traineren?
Tips mottaes med stor takk! =)
Comment