Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Skal idag ut på min første fly tur. Det jeg lurter på er hvor lenge kan jeg fly sånn ca. med e-startern på et 2S 1800 mah li-ion batteri. Motoren er den som følger med(EPS-350C)
Spørsmålet er litt i kategorien "hvor lang er en strikk". Du finner egentlig best et svar selv ved å "låse fast" flyet, og kjøre motoren med "passe" gasspådrag.
Har du kjørt inn motoren og funnet en som kan hjelpe deg i gang?
Skal idag ut på min første fly tur. Det jeg lurter på er hvor lenge kan jeg fly sånn ca. med e-startern på et 2S 1800 mah li-ion batteri. Motoren er den som følger med(EPS-350C)
noen som har noen tips ellers?
Du kan forvente en flyvetur alt fra 20-40 minutter.
Ta det med ro, og juster flyet når du har det på bakken igjen. Ikke juster når du er i lufta (min første krasj var justering grunnen til krasjen)
Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment