Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny, billig 100cc bokhylle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ser at du får tak i en 150 cc for 3-4 lapper, hvilken motor er det?
    Terje Vik

    Ingen ting er umulig - det tar bare Velig land tid...

    Comment


    • #17
      Personlig synes jeg fraktprisen var horribel, men siden prisen på flyet var direkte latterlig lav så er totalsummen fortsatt spiselig (520$ for flyet, 223$ i frakt). En ting som er verdt å merke seg er at fraktprisen er den samme om man kjøper ett eller to fly, så her kan det være mye penger å spare på å gå sammen et par stykker...
      De nye 30cc-flyene deres ser jo også MEGET spennende ut (en i klubben har en MXS-R på vei).
      Ellers så finnes det en nettside hvor alle prisene deres står i klartekst også (hvor man også får oppgitt fraktpriser på det som er i handlekurven). Denne får de ikke lov av markedsføringsgrunner(?) å publisere offentlig, men hvis dere spør meg på PM så er jeg dårlig til å holde på hemmeligheter.

      Angående frakt så sender de med EMS. Jeg var uheldig og måtte få godkjent nytt kort hos paypal før jeg fikk banket ordren min igjennom, og da var jo selvfølgelig flyet mitt utsolgt i mellomtiden. Det er på lager nå og sendt for noen dager siden.
      Remi A. Sørensen - 94877903
      Leder i Lofoten RC-Klubb

      Comment


      • #18
        Da blir totalsummen langt fra noe å få panikk av
        Har sett at de har mye fint, men tviholder på musearmen så det ikke tilfeldigvis trykkes på "Buy"-knappen...

        Med HD9150 og DLE111 blir det et rimelig storfly. Håper det varer lenge når du får det airborne
        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

        Comment


        • #19
          Vi har en i klubben som har handlet en 50cc pitts hos dem tidligere. Denne er full av nydelige detaljer og gjennomtenkte løsninger. Lett er den også (ca 6,5kg RTF). Flyr som en drøm i alle fall.
          Med tanke på at denne blir å koste meg under halvparten av hva 50cc Yak'en den erstatter kostet, så snakker vi om VELDIG rimelig med tanke på størrelsen.
          Det eneste direkte negative jeg har hørt om angående denne bedriften er at reservedeler er et ikke-tema. Skader du en cowling må du kjøpe nytt kit. Dette er veldig synd, men en plass må de vel tjene penger også.
          Jeg har opplevd akkurat det samme med et "rimelig" storfly jeg kjøpte av en norsk forhandler også. Bare at de henviste meg til kinaforhandleren (peakmodel.com) for å forhøre meg om reservedeler (canopyen blåste av og ble ødelagt).

          Jeg gleder meg uansett som en liten unge, og har tilogmed fått tillatelse fra madammen(!) til å bruke stuebordet som byggearena til denne (hun påsto at ellers ville hun ikke se meg på en ukes tid - skjønner ikke hvor hun tar det fra).

          Edit: Det viser seg at den nettadressen er offentlig tilgjengelig informasjon fra dem selv hvis man bare leter litt, så jeg legger den ut her allikevel: ikke så veldig hemmelig kina-adresse
          Last edited by jeeeeeeright; 03-10-10, 10:19.
          Remi A. Sørensen - 94877903
          Leder i Lofoten RC-Klubb

          Comment


          • #20
            Ok. Noen som blir med på et spleiselag? kunne tenkt meg en 50cc pitts
            Vet at du Rognes ønsker deg en.........

            Comment


            • #21
              En Pitts i blå, Redbull... ja.
              Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

              Comment


              • #22
                "Jeeeeeeright": En ting som er verdt å merke seg er at fraktprisen er den samme om man kjøper ett eller to fly, så her kan det være mye penger å spare på å gå sammen et par stykker...


                .....................Dette stemmer vel ikke?? Undersøkte dette for en stund siden selv og fant ut at man ikke sparte noe spes på å gå sammen og kjøpe flere sammen. Hvis man Velger 2 fly og kalkulerer shipping på nytt ser man at fraktprisen blir nesten dobbelt så høy... (Shenzhen Saidisi Electronic Co., Ltd. - Plastic Components, RC Drone Accessories)


                Hvor mye måtte du betale i toll for pittsn "jeeeeeeright"????
                Last edited by ole.foll; 03-10-10, 18:56.
                Ole Kr Follstad

                BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
                PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
                EF Extra 300 60"
                EF Extra 300 104" Eme120
                GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
                ESM Bearcat, NGH 38cc
                Phoenix p51D Mustang, Dle55
                Phoenix K8b, 1:2,5 6m
                Hangar 9 Piper cub 1\4
                Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

                Comment


                • #23
                  Originally posted by anders e View Post
                  Ok. Noen som blir med på et spleiselag? kunne tenkt meg en 50cc pitts
                  Vet at du Rognes ønsker deg en.........
                  Klar for en 100 pits jeg Redbull el. grønn. Og den skal det inn en MVVS 116 i.
                  Terje Egeberg
                  "Opp ska det og det får bare virke"


                  38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                  40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                  35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                  3DHS slick 89" EME 60.
                  3DHS Slick 71"

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by ole.foll View Post
                    "Jeeeeeeright": En ting som er verdt å merke seg er at fraktprisen er den samme om man kjøper ett eller to fly, så her kan det være mye penger å spare på å gå sammen et par stykker...


                    .....................Dette stemmer vel ikke?? Undersøkte dette for en stund siden selv og fant ut at man ikke sparte noe spes på å gå sammen og kjøpe flere sammen. Hvis man Velger 2 fly og kalkulerer shipping på nytt ser man at fraktprisen blir nesten dobbelt så høy... (Shenzhen Saidisi Electronic Co., Ltd. - Plastic Components, RC Drone Accessories)


                    Hvor mye måtte du betale i toll for pittsn "jeeeeeeright"????
                    222dollar i toll for en 100cc bokhylle på sdshobby.com

                    Jeg har inne en ordre med noen fly (for billige for å være sant) og vist jeg får disse så skal jeg bestille samme fly som jeeeeeeright til kun 115 dollar og 80 dollar i frakt... bakdelen men denne forhandlern er at man må bestille mange fly for å få lagt inn en ordre..
                    Terje Vik

                    Ingen ting er umulig - det tar bare Velig land tid...

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by fjante View Post
                      222dollar i toll for en 100cc bokhylle på sdshobby.com

                      Jeg har inne en ordre med noen fly (for billige for å være sant) og vist jeg får disse så skal jeg bestille samme fly som jeeeeeeright til kun 115 dollar og 80 dollar i frakt... bakdelen men denne forhandlern er at man må bestille mange fly for å få lagt inn en ordre..
                      du får dele denne siden med oss andre og da muligens folk vil gå sammen også da

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by kapia View Post
                        du får dele denne siden med oss andre og da muligens folk vil gå sammen også da
                        Får se om vareren kommer først, måtte forhånds betale.

                        Planen var kanskje å selge fly for å dekke inn hobby`en så vet ikke om det er aktuelt å gi fra seg siden nå.
                        Terje Vik

                        Ingen ting er umulig - det tar bare Velig land tid...

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by fjante View Post
                          222dollar i toll for en 100cc bokhylle på sdshobby.com

                          Jeg har inne en ordre med noen fly (for billige for å være sant) og vist jeg får disse så skal jeg bestille samme fly som jeeeeeeright til kun 115 dollar og 80 dollar i frakt... bakdelen men denne forhandlern er at man må bestille mange fly for å få lagt inn en ordre..
                          Jepp, ikke noe å si på den prisen gitt. Hvis jeg har forstått riktig, så er sdshobby.com for wholesale, mens sdshobby.net for "private sale". Ser pris på shipping med engang på sdshobby.net, men på den wholesale siden må man sende en request. Logisk at man får billig hvis man bestiller mange, men tviler på frakten blir så mye billigere. Iallfall hvis man bestiller 2-3.. sparer vel mer dess mer man kjøper men=).... 115$ for 100cc pitts?? hørtes villt ut!!=) Vurderer å prøve en sbach 50cc derfra. 330$ for fly + 160$ frakt pluss den %&/((/& tollen da, men det behøver jo ikke bli mye toll hvis man får de til å sette ned verdien på pakka=) Hørt bare positive ting om fly herfra iallfall. De skal være av meget bra kvalitet!
                          Ole Kr Follstad

                          BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
                          PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
                          EF Extra 300 60"
                          EF Extra 300 104" Eme120
                          GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
                          ESM Bearcat, NGH 38cc
                          Phoenix p51D Mustang, Dle55
                          Phoenix K8b, 1:2,5 6m
                          Hangar 9 Piper cub 1\4
                          Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

                          Comment


                          • #28
                            Hvis du bestiller direkte vi sdshobby.net blir frakten mye dyrere ved kjøp av flere fly. Sender du en prisforespørsel via cyclonetoys eller mail/skype/msn får du vite at frakten blir nært den samme hvis du kjøper flere på en gang.

                            Angående toll/mva så vet alle at kinesere er glade i å selge, og jeg er gnien... Så får vi la det være med det.

                            Og ellers finner man mye fint på f.eks Find quality Manufacturers, Suppliers, Exporters, Importers, Buyers, Wholesalers, Products and Trade Leads from our award-winning International Trade Site. Import & Export on alibaba.com, men personlig gidder jeg ikke den ekstra jobben det er, eller å måtte legge ut for mange fly av gangen.
                            Remi A. Sørensen - 94877903
                            Leder i Lofoten RC-Klubb

                            Comment


                            • #29
                              Da har motoren ankommet sammen med en liten pose servoer.

                              Hva slags bensin bør man bruke her?
                              Da flyet er for stort til å fraktes inni golfen min uansett TRENGER jeg ikke lengre bruke miljøbensin med tanke på lukta...

                              Vanlig 95oct pumpestoff med 2-takt snøscooterolje? Er det noe å hente på å kjøre 98oct? Prisforskjellen mellom 95 og 98 er jo bare av akademisk interesse så lenge det er snakk om modellflymotorer.
                              Remi A. Sørensen - 94877903
                              Leder i Lofoten RC-Klubb

                              Comment


                              • #30
                                hvor får man egentlig tak i denne modellen. Ser den er utsolgt på sds??

                                Comment

                                Working...
                                X