Unconfigured Ad
Collapse
En av norges beste 3d piloter
Collapse
X
-
En av norges beste 3d piloter
Tags: None -
Hehe.. Har gjort akkurat det samme før, close.. Lett å trekke sideror litt for tidlig når angrepsvinkel plutselig endrer seg i forhold til rolling harrier-takta, spesielt ved sakte flyging rett frem. Men det er slik man lærer av =)
Fin flyging btwAll you need is loveComment
-
Tøft!
Spør du meg var Norges desidert beste 3D pilot "parkert" rett ved siden av meg på Notodden modellflystevne for en liten stund siden.. Bare synd at jeg ikke husker navnet hans helt!? Audun? Anders?
Skal nok finne ut av det etterhvert! Noen som vet hvem jeg mener som var der? Han fløy en 50cc EF Extra husker jeg.. Flyr kun EF sa han, mest elektro..
Hyggelig kar som ikke gjorde så mye ut av seg med jålete fly fullt av dyrt utstyr, som rett og slett bare flyr knallbra. Sånt liker i alle fall jeg!
Ikke på noen måte å rakke ned på denne karen, flink var han! Men det meste jeg har sett av "lokale" snutter og turer blekner litt i forhold.
Men så kan man jo sjekke ut de store gutta i utlandet, så blir det meste tamt.. Med unntak av han jeg ikke husker navnet på.. Anyone?
Nei, det gjelder å komme seg ut å fly!
" Sier jeg som er nedgravd i to store byggeprosjekter, samt vurderer å pådra meg et til - den største EMHW Ultimaten.. Hirr hirr "
Takk for film!ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Stig-Arne Isaksen
Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edfComment
-
-
Njaa, Bill Hempel og; men der kommer hele bling-faktoren inn med mye super fancy utstyr..
Vet ikke helt om jeg liker den biten, men joda - mye tøft å se på.
GB flyr derimot mye indoor og er litt mer folkelig " IMO " så han kommer nok litt høyere på lista!
Men nå var det ikke meningen å spore denne threaden helt av, så jeg håper trådstarter ikke slår meg i hodet med noe hardt!ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
#8 UnapprovedTøft!
Spør du meg var Norges desidert beste 3D pilot "parkert" rett ved siden av meg på Notodden modellflystevne for en liten stund siden.. Bare synd at jeg ikke husker navnet hans helt!? Audun? Anders?
Skal nok finne ut av det etterhvert! Noen som vet hvem jeg mener som var der? Han fløy en 50cc EF Extra husker jeg.. Flyr kun EF sa han, mest elektro..
Hyggelig kar som ikke gjorde så mye ut av seg med jålete fly fullt av dyrt utstyr, som rett og slett bare flyr knallbra. Sånt liker i alle fall jeg!
Ikke på noen måte å rakke ned på denne karen, flink var han! Men det meste jeg har sett av "lokale" snutter og turer blekner litt i forhold.
Men så kan man jo sjekke ut de store gutta i utlandet, så blir det meste tamt.. Med unntak av han jeg ikke husker navnet på.. Anyone?
" Sier jeg som er nedgravd i to store byggeprosjekter, samt vurderer å pådra meg et til - den største EMHW Ultimaten.. Hirr hirr "
Takk for film!
Palsor på forumet.Comment
-
Da er jeg offisielt fan av Pål Sørensen med andre ord!Takker! Hehe
" Bare for å legge litt press på Pål, nå må han bli dobbelt så bra for å leve opp til hypen.. hirr hirr "ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%
Comment
-
Har flydd litt sammen med Pål.
Han har gitt meg "bakoversveis" mer en en gang.Comment
-
Hehe...var en artig tur til ValnesfjordenWilliam Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...Comment
-
Noe av det heftigste JEG har sett, må være Carl Ohlsson, med EF Yak på Nordisk Maarud, freestyle... DER gikk det virkelig unna, den gutten har virkelig refleksene i ordenWorldstar 40, OS FS-70II
30% Sebart Sukhoi 140, OS 140RX
33% Goldwing Raven 88", DLE 55
33% Extreme Flight Edge 540 88", DLE 55
33% Extreme Flight Yak 54 88", 3W 55XI
35%??(246.5cm vs) Hangar9 Extra 330L, MVVS 58IRS Prosport
47% Etreme Composite Edge 540T, 3W 240iB2TS
"Viss du må pælla tur kænnistær'n, fårr å spara vækt, har du fårr liten mottor"
"Ætt'no arti, dæ som itte kænn vara fali"
"Dæ skar dure å bromme, itte læta som ei symaskin"
"No gut's, NO glory"Comment
-
Er mange dyktige folk der ute uten tvil og syntes det er artig å se nye talenter dukke opp rundt omkring i landet...Comment
-
Tøft!
Takk for film!
Men det er nok mange andre som også har reflexene iorden,
Så det er bare og komme med flere videoer
Vi er snart i januar nytt år skal vi muligens ha en kåring av årets 3d pilot ???Last edited by xxl; 27-09-10, 15:47.Comment
-
Tøft!
Takk for film!Mvh.
Rolv LeirroComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment