Announcement

Collapse
No announcement yet.

3DHS 33" EPP Extra 330 - anyone?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 3DHS 33" EPP Extra 330 - anyone?

    Noen som har en slik, eller som kjenner en som kjenner en som har en..?
    33" EPP Extra 330 SC - B

    Fikk litt lyst på en slik. Har noe utstyr fra tidligere småmodeller liggende som burde passe fint. Skal visst nok fly helt suverent

    Last edited by william123; 18-03-11, 12:24.
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

    If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

  • #2
    de får snart inn her

    EPP 33" 330SC
    Min Hjemmeside..

    http://sveininge.iflogg.com

    Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

    Comment


    • #3
      Ja, vet de får inn hos adc. Har sendt en mail til de for å høre når og hva fraktkostnadene blir

      Sent from my LG-P500 using Tapatalk
      William Jul Ringkjøb
      Bodø MFK

      If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

      Comment


      • #4
        Jeg kunne tenkt meg en slik jeg også . Hva ble frakta på ?


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        Min Hjemmeside..

        http://sveininge.iflogg.com

        Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

        Comment


        • #5
          31usd nevnte KjellKr her på forumet i en annen tråd.

          Sendt en bestilling selv idag, på tide pensjonere EPP Sbachen min..
          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

          Comment


          • #6
            Hmmmmmmmm. tenke tenke, skal vi prøve en slik ja Har sittet å vurdert en slik tidligere jeg også. Bestiller jeg nå så har vi vel den til påske. Kjekt å ha noe å pusle med på hytta i påsken også.

            Hva slaks pakke har dere bestilt? servoer, batterier etc. Combo pakka funker vel bra.

            bestiller dere fra adc eller fra 3dh?
            Terje Egeberg
            "Opp ska det og det får bare virke"


            38% Carf Sukhoi ZDZ 180
            40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
            35% Pilot Extra 330 DLE 120.
            3DHS slick 89" EME 60.
            3DHS Slick 71"

            Comment


            • #7
              Meget bra fly. Flyr ikke depron lenger.

              Det er bare å bestille fra ADC. Han kan sende 3-4 stk i samme pakke for samme frakt.

              Hitec HS45 eller 5045 er å annbefale. Ikke verdt å spare penger eller vekt her.

              Hacker combo har mye power og er en bra inne/ute combo, men motoren har litt start problemer.
              Favoritt ville vært Hyperion Z-1705-14 og Castle Phoenix 10. Smooth.

              Bruker selv Hyperion 2s450 CX.


              Erling

              Comment


              • #8
                Originally posted by Kaptein Kok View Post
                Meget bra fly. Flyr ikke depron lenger.

                Det er bare å bestille fra ADC. Han kan sende 3-4 stk i samme pakke for samme frakt.

                Hitec HS45 eller 5045 er å annbefale. Ikke verdt å spare penger eller vekt her.

                Hacker combo har mye power og er en bra inne/ute combo, men motoren har litt start problemer.
                Favoritt ville vært Hyperion Z-1705-14 og Castle Phoenix 10. Smooth.

                Bruker selv Hyperion 2s450 CX.


                Erling
                Dette høres greit ut, har noe utstyr liggende etter noe depron skjafs som jeg tenkte skulle få nytt liv.

                Hyperion Z-1705-14 motor m/10amp ecs.
                3s nano-tech 460mah. Disse er oppgitt til 45g, men vekta mi stoppa på 43g.
                Power HD-1600A servoer.
                Spektrum AR6110e.

                Håper dette kommer til og fungere greit...eller?
                Last edited by kjellkr; 27-03-11, 15:48.
                MVH
                Kjell Kristian

                Comment


                • #9
                  Takk for anbefaling mr.Kok!

                  Tenkte å bruke utsyret som sitter i min Epp Sbach, Techone c20 25gr motor m. Flightech10a esc.

                  Videre kjører jeg nok Hitec5045 på høyde/side, har billige HD servoer nå - med random sentrering hver gang jeg flyr... Bal. bruker jeg en Hitec65hb som jeg allerede bruker.. De 4gr ekstra gjør meg fint lite!

                  Elefun har forøvrig god pris på dem nå, 125,- pr.stk.

                  Kjører 2s850mah Turnigy utendørs, punch nok i massevis.
                  Last edited by alflovvold; 27-03-11, 16:08.
                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by kjellkr View Post
                    Dette høres greit ut, har noe utstyr liggende etter noe depron skjafs som jeg tenkte skulle få nytt liv.

                    Hyperion Z-1705-14 motor m/10amp ecs.
                    3s nano-tech 460mah. Disse er oppgitt til 45g, men vekta mi stoppa på 43g.
                    Power HD-1600A servoer.
                    Spektrum AR6110e.

                    Håper dette kommer til og fungere greit...eller?

                    Spander på deg 3 stk Hitec HS45. Ca 10 ganger oppløsning og sterkere. Bedre pilot for et par kroner ekstra.

                    3s er mer enn du trenger, men sikkert supert for utendørs.

                    Resten funker fint.
                    Last edited by Kaptein Kok; 27-03-11, 16:12.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by alflovvold View Post
                      Takk for anbefaling mr.Kok!

                      Tenkte å bruke utsyret som sitter i min Epp Sbach, Techone c20 25gr motor m. Flightech10a esc.

                      Videre kjører jeg nok Hitec5045 på høyde/side, har billige HD servoer nå - med random sentrering hver gang jeg flyr... Bal. bruker jeg en Hitec65hb som jeg allerede bruker.. De 4gr ekstra gjør meg fint lite!

                      Elefun har forøvrig god pris på dem nå, 125,- pr.stk.

                      Kjører 2s850mah Turnigy utendørs, punch nok i massevis.
                      Funker bra med HS65 på balanseror.

                      Den store fordelen med Hacker A10 / Hyperion Z1705 er at du sparer en del vekt og at motorfestet med et phenolic kryss er vanvittig holdbart. Limes rett på EPP uten treplate.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Kaptein Kok View Post
                        Spander på deg 3 stk Hitec HS45. Ca 10 ganger oppløsning og sterkere. Bedre pilot for et par kroner ekstra.

                        3s er mer enn du trenger, men sikkert supert for utendørs.

                        Resten funker fint.
                        Da har jeg bestilt 5045, grei pris hos elefun. 404kr ink frakt for 3stk.... og bedre pilot
                        Jeg skal i hovedsak bruke den ute, men jeg har også noen 2s batterier liggende til inne bruk.

                        Da er det bare å vente i noen dager, så for vi teste, gleder meg.
                        MVH
                        Kjell Kristian

                        Comment


                        • #13
                          Min Extra er på vei Gleder meg! Har en Hacker A10-15S som jeg kanskje skal prøve, den er sterk nok, men muligens for lett. Tror den trenger litt vekt i nesa. Alternativ to blir en Hyperion 1704-14 og en lett ESC. Servoer blir noe waypoint jeg har liggende. Hvor lenge varer tilbudet fra Elefun?
                          William Jul Ringkjøb
                          Bodø MFK

                          If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

                          Comment


                          • #14
                            Tror ikke det står noen varighet, men vurderer du dem er det jo en god pris nå..
                            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                            Comment

                            Working...
                            X