Unconfigured Ad

Collapse

Hvilket 3D fly for en som skal lære seg 3D

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • telecaster
    • Dec 2006
    • 1062

Originally posted by AudunN
    Om parkmasteren lokker, så er ikke investeringen i batterier til den noe å grue seg til... 3-4 stk av disse, så har du nok til å holde det gående HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy nano-tech 1000mah 3S 25~50C Lipo Pack
    Takker for linken. Det er nok ikke så mye prisen som skremmer men jeg har 12 meget gode 3S 2200 40C pakker,pluss en del 10S og 6S pakker, så det begynner på en måte å bli nok pakker i kjelleren, så derfor vil kanskje Acromasterenvære et bedre alternativ. Det er jo heller ikke noen ulempe at den er større, blir lettere å se for en gammel mann

Men en ting er i alle all sikkert, jeg bestiller også en Addiction X, så kan den ligge på hylla og være et mål, dit skal jeg en dag
    Last edited by telecaster; 18-06-11, 12:42. Reason: Typo

Comment

• joo
      MFN Skribent
      • Nov 2002
      • 6936

Originally posted by kapia
      dei z-pianotrådene er litt for små i forhold til hullet på 65hb sine hull, da får en litt for mye slark.
      Et enkelt knep: Sett støtstanga/Z-bendet i servohornet der den skal stå, legg på en liiiten dråpe medium/tykk CA og gi det en liten dusj kicker. Så snurrer du pianotråden rundt noen ganger mens det herder og vips; du har en 100% slarkfri forbindelse!
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• kapia
        • May 2005
        • 1435

den var grei egentlig! føler på meg det blir ny addiction etter hvert uansett, så da skal jeg gjør det du sier LOL

Comment

Working...