Announcement

Collapse
No announcement yet.

NY modell fra 3DHOBBYSHOP! 3DHS 74" EDGE 540

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NY modell fra 3DHOBBYSHOP! 3DHS 74" EDGE 540

    Hei folkens!

    Tenkte å lage en tråd hvor vi kan diskutere litt rundt den nye 74" edge modellen til 3dhobbyshop.
    Jeg har selv bestilt, og det sendes fra USA nå førstkommende onsdag eller torsdag fikk jeg beskjed om nå rett før helgen.
    Av de få heldige som har fått testet denne modellen har jeg lest MYE bra omtaler ( som 3dhobbyshop sine modeller som oftest uansett får da )

    Jeg syns jo først og fremst den bare SER HELT RÅ UT med dette schemet i sølv! Gleder meg som en unge til å få denne i hus!

    Her en video av modellen:

    * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

    Spektrum DX8

  • #2
    Jeg er lysten på super vyperen

    Men stor koser meg med slick 51 og gammle modell vyper knall fly

    Sjeldent en leser no negativt om 3dhs


    ---
    I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.396310,5.322305
    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Min Hjemmeside..

    http://sveininge.iflogg.com

    Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

    Comment


    • #3
      Originally posted by sveininge View Post
      Jeg er lysten på super vyperen

      Men stor koser meg med slick 51 og gammle modell vyper knall fly

      Sjeldent en leser no negativt om 3dhs


      ---
      I am here: Google Maps
      Sent from my iPhone using Tapatalk
      hehe tviler ikke! Virker som et fint fly det

      Leser man noen gang noe negativt? hehe...
      * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

      Spektrum DX8

      Comment


      • #4
        Knalltøft design på skjemaet..

        Regner med du kjører elektro-oppsett? Ser man kan kjøre bensin også..
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • #5
          Originally posted by alflovvold View Post
          Knalltøft design på skjemaet..

          Regner med du kjører elektro-oppsett? Ser man kan kjøre bensin også..
          Ja ikke sant! gleder meg

          ja, jeg skal kjøre hacker a50 - 12L med en ICE 100 castle regulator. På servoene gjør jeg en "helt ny" vri å tester ut noen bilservoer.

          Jeg skal kjøre denne servoen her:

          Savox SC-1268SGP Digital "High Torque" Steel Gear Servo (High Voltage) [SAV-SC-1268SGP]]Savox SC-1268MG "High Torque" Digital Steel Gear Servo (High Voltage) [SAV-SC-1268SG] | Radios & Accessories - A Main Hobbies[/url]
          * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

          Spektrum DX8

          Comment


          • #6
            Har inntrykk av at mange har hatt relativt god erfaring med Savox, har troa..
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • #7
              Originally posted by alflovvold View Post
              Har inntrykk av at mange har hatt relativt god erfaring med Savox, har troa..
              Er meget fornøyd med servoene på rc bilene mine, men blir for meg nytt på fly Har lest litt gode tilbakemeldinger fra folk som har brukt savox, og ser man på spesifikasjonene på servoene så holder dem jo ABSOLUTT mål! gleder meg
              * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

              Spektrum DX8

              Comment


              • #8
                Vet ikke om det er bra eller dumt at jeg er blakk nå

                Comment


                • #9
                  Har ingen tro på den der. Kommer til å fly som en murstein...
                  Nåværende Fly/Heli: Krill Spark Evolution I, 3DHS 89" Slick, EF 48" Edge EXP, 3DHS 33" Extra EPP, 3DHS 48" Velox VR-1
                  Radio: Futaba 18MZ og 8FGS
                  Planlagt: 3DHS 104" Slick / EF 104" Extra, 3DHS 72" Extra 330 V2
                  Solgt: PA Addiction, PA Extra MX, PA Ultimate AMR, 3DHS 68" Velox, 3DHS 62" Osiris, 3DHS 87" Extra SHP, Mikado Logo 600, GB-models 2.2m Yak 55m
                  Totalvrak: 3DHS 65" Vyper

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by anders e View Post
                    Vet ikke om det er bra eller dumt at jeg er blakk nå
                    hehehe!!!

                    Originally posted by Awry View Post
                    Har ingen tro på den der. Kommer til å fly som en murstein...
                    Den kommer til å fly rundinger rundt deg ihvertfall hehehehe...
                    * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

                    Spektrum DX8

                    Comment


                    • #11
                      En ny snutt ute av flyet. Joe Smith som tester det

                      * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

                      Spektrum DX8

                      Comment


                      • #12
                        * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

                        Spektrum DX8

                        Comment


                        • #13
                          Onsdag skal flyet "lande" på min ytterdør, og fredag blir byggekveld om alt er på plass til da.
                          Gleder meg


                          * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

                          Spektrum DX8

                          Comment


                          • #14
                            Ja da er det bare for oss å vente på bilder osv......

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by anders e View Post
                              Ja da er det bare for oss å vente på bilder osv......
                              Det skal jeg få til
                              * Align T-rex 700 * 3DHS EXTRA 300 87" * 3DHS OSIRIS 62" * 3DHS 74" Edge 540 * ParkZone F-27Q Stryker *

                              Spektrum DX8

                              Comment

                              Working...
                              X